Postarile paginii tale de Facebook vor fi vazute de mai putini fani. O noua modificare a newsfeedului.

penalizeaza paginile de facebook
Surpriza! Facebook anunta o noua schimbare a algoritmului de newsfeed prin care paginile de business vor vedea o descrestere in reachul postarilor, respectiv acestea vor fi vazute si de mai putini fani. Cum era de asteptat, Mark Zuckerberg a argumentat ca fac acest lucru pentru binele conturilor personale, insa din pacate este in defavoarea paginilor de business.
 
Citez „The first changes you’ll see will be in News Feed, where you can expect to see more from your friends, family and groups.
 
As we roll this out, you’ll see less public content like posts from businesses, brands, and media. And the public content you see more will be held to the same standard — it should encourage meaningful interactions between people.
 
De retinut este ca daca vrei ca postarile paginii tale de business sa fie vazute de catre fani, trebuie sa generezi mai multe interactiuni cu acestia. Pe de alta parte, in acest articol Facebook a anuntat ca va penaliza paginile care „cersesc” interactiuni (comentarii, like-uri, reactii etc), deci concursurile de comentarii, tagg-uri, like & share, vor duce la penalizarea paginilor, de-aceaa nu iti mai recomand sa le mai folosesti.
Daca totusi vrei sa generezi interactiuni cu postarile paginii tale de business trebuie sa lucrezi mai mult sa gasesti acel continut care chiar genereaza reactii fara sa le „cersesti” sau sa investesti in reclame de engagement (boost post-uri). Uite cateva exemple de postari care ar putea sa te ajute sa generezi reactii:
  • stiri importante despre companie si echipa;
  • postari despre activitati cu echipa;
  • opinii puternice;
  • dezbateri pe subiecte importante in acest moment;
  • joculete;
  • continut emotionant;
  • continut amuzant;
  • continut care genereaza curiozitate.

In final, vreau sa-ti mai spun ca Facebook a mai anuntat recent ca penalizeaza site-urile care se incarca greu de pe mobil. Daca postezi linkuri pe pagina ta de business, asigura-te ca site-urile sunt optimizate pentru mobil si se incarca repede (ideal sub 3 secunde).

Mult succes!

P.S. aici este postarea originala de la care a pornit acest articol:

Calin Biris este Senior Partner in cadrul agentiei de marketing Loopaa Marcom si fondatorul Online Mastery, platforma de curs despre Marketing Online de la A la Z. Calin a sustinut peste 100 de prezentari si workshop-uri pregatind pe Marketing Online mii de antreprenori si specialisti. In trecut a fost director de marketing la doua dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul Romanesc: Trilulilu si Zonga. De asemenea, a condus timp de 4 ani asociatia de tineri profesionisti in marcom IAA YP Cluj. In 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din Romania.

One Comment

  • Andreea spune:

    I think its merely a challenge for us to uplift the quality of our content. If one is interested in a higher reach & visibility of a brand, there’s always paid media. Social platforms are in fact a tool for interaction, rather than advertising.

Leave a Reply