Află cum te ajută GPeC SUMMIT 2018 să crești rata de conversie a magazinului tău online

gpec summit 2018 cover

Rata de conversie este exprimată procentual și reprezintă cât la sută dintre anumite persoane au făcut o acțiune dorită de către tine. În general, în marketing online, se discută despre rata de conversie de achiziție, respectiv raportul dintre numărul de cumpărători împărțit la numărul de vizitatori.

Spre exemplu:

✅ Rată de conversie (RC pe scurt) de 2% a magazinului tău online presupune că în medie cumpără doar două persoane din o sută care îți vizitează magazinul.

✅ Rată de conversie de 4% a newsletterelor pe care le trimiți presupune că în medie cumpără patru persoane din o sută care intră din newslettere pe websiteul sau aplicația magazinului tău online.

Cum te ajută GPeC SUMMIT 2018 să crești rata de conversie

Organizatorii celei mai mari conferințe de comerț online din România și din Centrul și Estul Europei au anuntat o listă impresionantă (ca număr și valoare) de speakeri internaționali și naționali de top. Aceștia îți vor prezenta cele mai bune practici de optimizare ale unui magazin online din toate punctele de vedere încât atunci când te vei întoarce la birou după conferință, vei avea foarte multe idei și exemple de la cei mai mari jucători din piață despre cum să crești rata de conversie a site-ului tău. Rămâne doar să pui în practică cele învățate.

Alte subiecte importante atinse în cadrul conferinței: Content Marketing & Social Media, User Experience, Artificial Intelligence & Machine Learning, Tendințe în E-Commerce, Canale de Vânzare Profitabile, SEO, A/B Testing, Growth Hacking Tips, Native Advertising & Content Discovery.

De asemenea, în 31 Mai poți participa la 2 masterclass-uri intensive de 6 ore fiecare despre User Experience & Conversion Optimization și Google Analytics.

Speakerii pe care abia așteptăm să-i vedem la GPeC SUMMIT 2018

  • Brian McBride (Președinte ASOS);
  • Peep Laja (CEO CXL – expertul nr. 1 la nivel internațional în Optimizarea Conversiilor, potrivit clasamentului PPC Hero);
  • Karl Gilis (#3 la nivel internațional în Usability & Optimizarea Conversiilor);
  • Jeff Bullas (#1 mondial în Content Marketing);
  • Jim Sterne (Președinte Digital Analytics Association);
  • Aleyda Solis (International SEO Consultant);
  • Marcus Tandler (Managing Director RYTE GmbH);
  • Ricardo Tayar (CEO Flat 101);
  • Darren Elliott (Sales Director Taboola UK).

Dacă ți-am stârnit curiozitatea, consultă agenda evenimentului pentru cele 2 zile de conferință, workshop-uri și pentru masterclass-uri.

Înscrie-te acum și ne vedem acolo!

Leave a Reply