Promovarea pe Instagram – o oportunitate pentru afacerile din România

Promovarea pe Instagram pentru companii

Tinerii aleg să petreacă tot mai mult timp pe Instagram în defavoarea Facebook pentru a scăpa de părinți, de gălăgia știrilor și senzaționalului. Sunt peste 3.600.00 de utilizatori din România care sunt activi în fiecare lună pe Instagram, iar de aceea tot mai multe companii sunt atrase să se promoveze pe această rețea socială.

Urmărește intervenția avută în cadrul știrilor de la PRO TV privind acest subiect.

Ușurința de comunicare doar prin foto și video atrage milioane de utilizatori noi la nivel mondial pe Instagram.

Promovare pe instagramCompaniile profită de acest trend și încep să se promoveze mai puternic pe această rețea socială, încercând să-și construiască comunități de fani care să le urmeze și să le consume produsele și serviciile. Cu toate acestea, postările organice de pe Instagram nu permit linkuri care se pot accesa, iar crearea de conținut foto și video atractiv și creativ pentru fanii de pe aceată rețea socială necesită mult timp de pregătire fără a aduce rezultate imediate. Cele mai atractive tactici de promovare pe Instagram rămân cele de publicitate care pot aduce rezultate în vânzări.

Acestea sunt instrumentele de publicitate pe Instagram pe care companiile le au la dispoziție:

  • Reclame video, carusel sau cu o singură imagine;
  • Reclame de tip Story-uri sponsorizate;
  • Reclame de tip Collections;
  • Campanii cu influențatori;

Dacă ai o companie care vinde produse adresate consumatorilor finali și care sunt atractive vizual (din domenii precum fashion, makeup, foto etc.), este timpul să încerci și promovarea pe Instagram.

credit foto

Călin Biriș este Senior Partner în cadrul agenției de marketing Loopaa Marcom și fondatorul Online Mastery, platforma de curs despre Marketing Online de la A la Z. Călin a susținut peste 100 de prezentări și workshop-uri pregătind pe Marketing Online mii de antreprenori și specialisti.
În trecut a fost director de marketing la doua dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul Românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în marketing și comunicare IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.

Leave a Reply