Interviu WALL-STREET

Interviu Wall-Street.ro despre Online Mastery

By | Noutati Marketing Online | No Comments

WS: Calin Biris este unul dintre cei mai cunoscuti specialisti online, cu experienta de aproape 10 ani ca digital marketer atat la Zonga, cat si la Trilulilu. Din 2014 el este senior partner la agentia Loopaa Marcom si, recent, a lansat o platforma de digital learning – Online Mastery . Ce planuri are acesta, cum considera ca ar putea evolua piata de digital din Romania, dar si ce ar schimba la nivel legislativ, citeste in interviul exclusiv de mai jos.

WS: Cum ti-a venit ideea lansarii proiectului Online Mastery si care au fost/sunt provocarile principale ale sale?

CB: Organizez workshopuri de Marketing Online din 2012, perioada in care blogging-ul era in voga, iar Facebook-ul incepea sa creasca puternic in Romania. Antreprenorii doreau sa inteleaga cum pot sa foloseasca aceasta retea sociala pentru a intra in contact cu potentialii clienti si sa-si creasca vanzarile. Training-urile organizate de mine erau cu doar 30 de persoane in sala pentru a putea sa ma ocup de fiecare cursant in parte. Feedback-urile primite au fost foarte bune si am avut multe solicitari de la persoane din alte orase din tara, care nu au reusit sa ajunga. Am stiut ca o platforma online imi poate oferi exact ceea ce aveam nevoie, scalabilitate, avand experienta in doua dintre cele mai populare servicii online din Romania, Trilulilu.ro si Zonga.ro.

Asadar, pentru a duce mai departe cursul de Marketing Online pe care il organizam a fost un pas normal sa il duc in digital, pentru a raspunde solicitarilor pe care le-am primit de la persoanele care nu au ajuns la cursurile fizice.

In martie 2014, am facut primul pas si am inceput sa lucrez la proiect. Dupa doi ani de planificari, filmari, dezvoltari si colaborari, am lansat platforma OnlineMastery.ro. Acum, mii de cursanti, de ori unde din tara sau lume, pot sa beneficieze de experienta mea de Marketing Online din ultimii 9 ani.

Cea mai mare provocare a proiectului este actualizarea continutului. In online, instrumentele de marketing se modifica, se schimba si se imbunatatesc in mod continuu. Pentru a fi un curs practic si util, actualizam mereu continutul cu noi materiale sau refacem lectiile video despre platformele care se modifica. In plus, toti cursantii care se inscriu in Online Mastery, au acces gratuit pe viata la toate actualizarile aduse cursului.

WS: De ce s-ar inscrie oamenii la un astfel de curs, in .ro, atata timp cat exista multiple alte cursuri, inclusiv internationale?

CB: In primul rand, fata de orice curs fizic, in platforma Online Mastery cursantii au acces nelimitat. Pot intra ori de cate ori vor sa revada lectiile video, sa faca exercitiile si sa adreseze intrebari trainer-ului sau celorlalti cursanti. De asemenea, au acces la curs de oriunde si oricand. Spre exemplu, azi pot intra de la birou, de pe laptop, si invata sa faca o reclama online, iar maine intra de acasa, de pe smartphone, si invata cum sa-si imbunatateasca postarile de pe Facebook pentru a avea mai multe interactiuni. Reamintesc faptul ca toate actualizarile pe care le aducem cursului sunt gratuite, pe viata, pentru cei inscrisi.

Fata de alte cursuri din Romania, acesta este cel mai complex. Are peste 150 de lectii video despre Marketing Online, de la A la Z. Cursantii invata ce presupune un website convingator si bine optimizat pentru motoarele de cautare, cum sa foloseasca un blog pentru loializare sau cum sa castige mai multi clienti folosind canalele Social Media, publicitatea online, e-mail marketing-ul si alte tactici de actualitate.

Toate lectiile video sunt filmate atat in studio cat sunt si sub forma de tutoriale practice pe PC. Cursantii pot urmari exact cum creez eu campanii sau actiuni de marketing online, sa repete dupa mine si sa invete din experienta mea, asa cum lucrez cu clientii agentiei Loopaa Marcom, in care sunt partener. Practic, acestia invata cum sa faca marketing online, sau cum ar trebui sa se faca marketing-ul online, la nivelul unui specialist de agentie cu 9 ani de experienta, folosind cele mai noi instrumete, intr-un mod eficient si practic.

Fata de cursurile internationale, cel mai important diferentiator este ca toate materialele sunt in limba romana, iar lectiile video sunt adaptate pentru contextul din Romania, pentru cursanti incepatori sau de nivel mediu.

In plus, fata de orice alt curs, cei inscrisi in Online Mastery primesc un exemplar din prima si singura agenda dedicata de Marketing Online din Romania si un manual fizic de exercitii de strategie.

 WS: Ce planuri de dezvoltare aveti pentru proiect & ce alte proiecte planifici pentru 2017?

CB: In acest moment, planurile de dezvoltare sunt orientate spre a oferi cea mai buna experienta de invatare, iar in viitor tintim intrarea pe piete internationale.

De asemenea, in aceasta primavara organizez cu agentia Loopaa a doua editie a conferintei Marketing 4 IT, singurul eveniment de Marketing dedicat industriei de IT din Romania. In cadrul acestei editii vom avea doua track-uri despre Employer Branding si Product Marketing. Pe scena vor urca speakeri de la principalele platforme online de recrutari Linkedin, eJobs si Bestjobs, cat si specialisti de la alte companii de IT de renume precum Bitdefender si Ubisoft.

WS: La ce tendinte consideri ca vom asista in marketing-ul digital in 2017? Ce diferente fata de 2015-2016?

CB: Anul acesta va fi despre marketing pe dispozitive mobile si despre comunicare prin video. Cei mai importanti jucatori din online imping toate eforturile inspre aceste directii. In plus, fata de anii trecuti, ma astept sa vedem tot mai multe campanii cu realitate augumentativa (AR) si realitate virtuala (VR).

WS: Cum s-au schimbat, de-a lungul ultimilor ani, preferintele clientilor in ceea ce priveste marketing-ul/campaniile de marketing?

CB: Ce am putut observa este ca in ultimii ani consumatorii au devenit mai deschisi spre a cumpara orice online, de la alimente si imbracaminte pana la autoturisme sau credite. Traficul de pe mobil si tableta a depasit 50% pentru majoritatea site-urilor. Asadar, clientii se asteapta sa poata cumpara de pe orice device, oricand, la orice ora.

Privind modul de comunicare a brandurilor, clientii se asteapta la transparenta 100%, la sinceritate si la raspunsuri imediate la nevoile lor. Vor sa li se raspunda pe Social Media in maxim 24 h, sa nu primeasca SPAM-uri si sa li se ofere suport la achizitie.

Tot interviul se poate citi in Wall-Stree.ro PRO.

Au ramas doar cateva ore din oferta Black Friday pentru cursul de publicitate online…

By | Noutati Marketing Online | No Comments

Atunci cand nu stii ce sa alegi, cea mai proasta decizie este sa nu faci nimic.

Poate te-ai intrebat daca are rost sa faci publicitate online. Este suficient un boost post? De ce nu vin mai multe vanzari din online? De ce nu este trafic pe site, sau cum sa-ti masori vanzarile online?
Zi de zi, cand te gandesti la prezenta pe internet a afacerii tale, realizezi ca se pot face mai multe. Insa poate amani decizia sa faci astazi ceva, pentru ca sunt alte prioritati.

In final, regretam lucrurile pe care nu le-am facut sau oportunitatile pe care le-am ratat.

Puterea online-ului este ca acesta lucreaza 24 din 24, ca un sistem automat, fara sa oboseasca si fara sa aiba nevoie de bonusuri sau extra salarii. Online-ul nu-si ia concedii si nici „nu pleaca la alta companie”. Daca azi imbunatatesti ceva la promovarea online a companiei tale vei culege roadele in fiecare zi de acum incolo.

Spre exemplu:
V1. Daca site-ul tau converteste in clienti o vizita din o suta (adică 1% din vizitatori), iar in acest moment ai 500 de vizite lunare pe site,  acest lucru inseamna ca in fiecare luna te poti astepta la 5 vanzari, fara nici o extra investitie. Fara sa faci nimic in plus.
V2. Daca investesti azi intr-o reclama bine tintita, care iti aduce 500 de vizite extra in fiecare luna, imediat iti vei dubla vanzarile, de la 5 la 10 (1.000 de vizite x 1% = 10 clienti, in loc de 5).

Acum imagineaza-te peste un an de zile. In variata V1, ai avea 60 de vanzari. In varianta V2, ai avea 120 de vanzari. Diferenta dintre V1 si V2 este ca ai luat o decizie cu un an in urma, care ti-a dublat vanzarile online in mod automat.

Nu mai amana deciziile care iti aduc imediat clienti in mod automat pe termen lung.

Acesta este cel mai bun sfat pe care ti-l pot oferi.

Au mai ramas doar cateva ore in care poti avea acces la lectiile video Online Mastery despre publicitate online cu doar 99 lei, in loc de 480 lei. Iti ofer o sansa sa-ti cresti exponential vanzarile online chiar de acum.

Practic iti ofer acces la un curs online cu 36 de lectii video, pe care le poti accesa oricand, de oriunde, pentru a invata cum sa atragi pe site clienti noi, sa-ti faci bugetul de publicitate online si sa masori rezultatele, asa cum fac eu pentru clientii agentiei Loopaa.

Daca te inscrii acum in Online Mastery, nu vei regreta maine cand voi creste pretul si poate vei dori sa te inscrii la curs. Accesul la lectiile video despre publicitate online il ai pe viata, chiar daca nu vei cumpara tot cursul Online Mastery.

Aceasta este cea mai buna investitie pe care o poti faci azi. Click pe link-ul de mai jos.

Vreau oferta Black Friday

Tic-tac, tic-tac.

 

Ne vedem in curs!

Calin

noutati de marketing online in 2016

Noutati de Marketing Online in 2016

By | Noutati Marketing Online | No Comments

Frumusetea, dar si provocarea, marketingului online este ca instrumentele pe care le folosim pentru a ne atinge obiectivele se actualizeaza mereu. Asta inseamna ca apar functionalitati noi care ne usureaza munca sau care ne ofera impact mai mare in actiunile noastre.

In ultima jumatate de an din 2016 au aparut o serie de noutati de marketing online care merita remarcate si punctate. (click pe imagini pentru previzualizare)

1.Facebook Shop

Cea mai interesata actualizare pe care au adus-o cei de la Facebook este ca au adaugat o sectiune de shop online pe paginile de business. Practic acum poti vinde produse direct de pe Facebook daca esti din SUA. In alte tari decat SUA (inclusiv Romania) ai doar posibilitatea de a adauga produse in „magazinul propriu” din pagina ta de Facebook, iar pentru finalizarea unei comenzi clientul este redirectionat din pagina produsului de pe Facebook spre pagina de vanzare de pe site-ul tau, in momentul cand da click pe butonul de „check out”.

Acesta este inca un pas pe care il face Facebook pentru a deveni singura platforma de care mai ai nevoie online.

Mai multe detalii despre magazinele de pe Facebook poti citi aici.

Shop pe Facebook

 

 

 

Shop pe Facebook

 

 

 

 

2. Mentionarea produselor si serviciilor in postarile de Facebook

Inainte de introducerea sectiunii de shop, cei de la Facebook au dat posibilitatea afacerilor de a adauga o sectiune de servicii pe pagina de business. Am introdus un scurt tutotorial in cursul Online Mastery despre cum se face acest lucru.

Daca ai adaugat sectiunea de shop si/sau de servicii pe pagina afacerii tale de pe Facebook, acum ai posibilitatea de a mentiona produsele sau serviciile tale in postarile pe care le faci pe Facebook. In acest mod iti cresti sansele sa faci mai multe vanzari online.

In curand vei putea mentiona produse si in pozele pe care le postezi si pe Instagram. Detalii aici.

tag produse pe facebook

 

 

 

tag produse pe facebook

 

 

 

3. Editarea pozelor pe Facebook a fost actualizata

Inainte sa postezi o poza pe pagina de Facebook poti sa faci mici editari la aceasta. Acum poti sa dai tag la produse sau servicii in poze, iar editorul este mai vizual si mai usor de folosit decat inainte.

tag produse pe facebook

 

 

 

4. Instant articles pe Facebook

Daca vrei ca articolele tale sa se incarce foarte repede atunci cand sunt accesate de pe Facebook, poti activa optiunea de Instant articles. Cu ajutorul acesteia, articolele iti sunt rescrise automat pentru a fi redate direct pe Facebook atunci cand cineva le acceseaza de pe mobil. Astfel, cititorul nu mai este trimis pe site-ul tau ci articolul sa deschide instant, ca o pagina de Facebook.

Dezavantajul este ca pierzi o vizita pe site, care ar putea duce la o achizitie sau la citirea unui alt articol, insa castigi timp de incarcare a articolului, care poate duce la o retentie mai buna a cititorului pe textul scris. De asemenea, Facebook iti ofera statistici despre cate persoane ti-au vazut postarea si cate au accesat articolul. Daca vrei sa citesti un instant article de pe mobil pentru a vedea cum apare, acceseaza acest articol direct din aplicatia de Facebook.

Mai multe detalii despre Instant articles poti citi aici.

5. Afisare diferita a tipurilor de reclame din Facebook

Pe zi ce trece sistemul de publicitate de la Facebook se complica si simplifica in acelasi timp. Spre exemplu, acum poti gasi noi moduri de a face reclama precum „store visits” pentru incurajarea clientilor sa vina in magazinele fizice. In acelasi timp, s-a simplificat meniul cu tipurile de reclame. Spre exemplu, campaniile de vizite pe site si vizite in aplicatie au fost „ascunse” sub aceeasi denumire „Trafic”. De asemenea, campaniile de Facebook au fost impartite pe 3 tipuri de obiective, incat sa-ti fie mai usor sa alegi ce vrei să faci: awareness (notorietate), consideration si conversion.

Iar pentru ca mentionam mai sus de instant articles, acum poti face reclama in „articolele instante” publicate de catre altii.

obiective facebook ads

 

 

6. Facebook Marketplace

Am mentionat intr-un articol anterior ca Facebook pregateste o lovitura pentru OLX, lansand sectiunea de Marketplace. In curand vei putea cauta direct pe Facebook oferte postate de catre alti utilizatori . De asemenea si tu vei putea „vinde” orice, in calitate de persoana fizica, fara sa ai nevoie de o pagina de business, folosind marketplace-ul Facebook. Citeste mai multe in articolul scris pe acest subiect.

7. O noua extensie Google Adwords

Extensiile de anunturi de la reclamele de cautari sunt acele texte extra care apar pe langa textul de reclama standard (numar de telefon, link-uri catre pagini din site etc.). Recent, s-a introdus o noua extensie pe care daca o adaugi anunturilor tale va permite utilizatorilor sa-ti trimita mesaje (similare cu SMS-urile) direct din reclama. Aceasta extensie se numeste „click to message” si poti afla mai multe detalii despre ea in acest articol de pe blogul Google Adwords.

message extension

 

 

 

 

 

8. Scorul se sanatate Google Adwords

In meniul de oportunitati din contul tau de Google Adwords poti gasi mai nou o „nota de sanatate” a campaniilor tale (Account Health Score for Search). Daca vei accesa detaliile despre nota primita, poti accesa mai multe detalii si vei gasi o serie de imbunatatiri recomandate pentru fiecare campanie din contul tau.

health score

 

9. Search console direct in Google Analytics

Google Search Console este un instrument oferti de catre Google pentru a urmari ce cuvinte cheie aduc trafic organic pe site-ul tau, pe ce pozitii se afla site-ul tau in cautari pentru acele cuvinte cheie, daca site-ul are probleme de indexare + alte cateva functionalitati utile despre care poti afla in lectiile video din Online Mastery.

Recent, a fost introdusa o sectiune dedicata de Search Console si in Google Analytics. Cu ajutorul acesteia poti urmari topul paginilor care beneficiaza de trafic organic, tipul dispozitivelor de pe care vine traficul organic si tarile din care vine acesta, sau numarul de obiective atinse datorita cautarilor organice. Din pacate functionalitatea nu este 100% integrata, astfel nu sunt afisate toate cuvintele cheie, sau expresiile, care aduc trafic organic.

10. Statistici pentru contul de Instagram

Poate una dintre cele mai asteptate actualizari ale Instagramului a fost sa ofere statistici cu privire la popularitatea postarilor. Acum ai posibilitatea sa vezi date despre cat de des ti-a fost afisata o postare, cate persoane au vazut postarea si cate interactiuni totale au fost cu postarea respectiva.

La aceste date poti avea acces daca iti conectezi profilul de Instagram de o pagina de Facebook.

11. Alte noutati

Pe langa noutatile importante mentionate anterior, au mai fost si alte actualizari care deja sunt foarte cunoscute si n-am vrut sa insist pe ele: Facebook Live sau Instagram Stories. De asemenea, in curand vom avea video live si pe Instagram (detalii aici).

12. Resurse utile

  • Daca doresti sa cresti impactul comunicarii personale sau ale companiei tale pe Linkedin, descarca gratuit aceasta lista de verificare une poti bifa tot ce trebuie sa faci pentru o comunicare profesionista.
  • Vezi cum arata manualul de brand al agentiei Loopaa.
  • De asemenea, daca vrei sa stii cine sunt cei mai populari vloggeri din Romania, citeste detalii in aceasta sinteza realizata de Zelist Monitor.
  • In 23 Februarie 2017, te astept la evenimentul Marketing 4 IT, unde poti invata despre Employer Branding sau Product Marketing, de la experti locali si internationali, de la companii precum eJobs, BestJobs, Linkedin, Ubisoft sau Bitdefender.

Mult spor in online!

Calin

 

Modele si idei de campanii de Black Friday

By | Noutati Marketing Online | No Comments

De nenumarate ori am stat in fata ecranului alb de la PC incercand sa gasesc o idee de campanie. In special de Black Friday. Am cautat pe Google, m-am uitat ce fac cei din USA, dar tot nu am gasit modele care sa ma inspire. Paradoxul creativitatii, asa cum este mentionat de autorul George Kneller, este ca „pentru a gandi original, intai trebuie sa ne familiarizam cu munca altora” (citat din cartea The Way We’re Working Isn’t Working).

Pentru a gasi idei bune, care sa ne inspire, am intrebat marketerii si antreprenorii inscrisi in comunitatea Online Mastery sa-mi spuna ce au pregatit de Black Friday pentru companiile lor. Am sa prezint pe scurt aceste campanii (+ alte idei bune) pe care sa le ai la indemana cand te lovesti de blocajul creativitatii.

Olivo Coffee Roasters
Perioada: 14-18 noiembrie
Oferta:
4 kit-uri de cafea si ustensile de preparare, cu un pret special
Comunicare:
Canale folosite in promovare: blog, Facebook post, reclama Facebook, newsletter
Instrumente de comunicare:
Ghid de supravietuire pentru BF 
Articol pe blog cu sfaturi utile, promovat pe toate canalele 
Website oferta: http://prajitoriaolivo.ro/brewmonday

Edotec
Perioada: 18-20 noiembrie
Oferta:
Reduceri intre 15% si 35% la navigatii auto, monitoare de plafon, camere DVR, senzori de parcare etc.
Comunicare:
Canale de comunicare: banner website, blog, newsletter, retele sociale (Facebook, Google+, Linkedin), reclame online
Articol pe blog de teasing
Website: http://edotec.ro

GT Radial
Perioada: 18 Noiembrie
Oferta:
30% reducere la anvelopele MAXMILER WT2, WINTERPRO, WINTERPRO HP, SAVERO WT
Comunicare:
Postari pe Facebook si publicitate online
Website: www.emag.ro/vendors/cntctftm/all-products

Top Protectie
Perioada: 14 noiembrie – 11 decembrie
Cu prelungire pana in 15 decembrie si Ultra Black de 18 noiembrie
Oferta:
Ofera preturi speciale pentru echipamente de protectie.
Comunicare:
Banner pe website
Postari pe pagina de Facebook
Newsletter catre clienti
Vezi oferta aici www.topprotectie.ro/catalog/black-friday-start-650243

Optica Iris
Perioada: (nespecificata)
Oferta:
Primești lentile din policarbonat Rhein Vision GRATUITE la orice tip de ramă de ochelari pentru sport: Ochelari Sport – Optica Iris Cluj
Primesti lentile din plastic Rhein Vision GRATUITE la orice tip de ramă de ochelari de vedere: Ochelari de Vedere pentru Copii – Optica Iris Cluj
Comunicare:
Pentru a beneficia de oferta, in fereastra de comanda, la „tipul de lentila” si „grosime lentila” se alege optiunea „Lentile promo pentru Black Friday” si se bifeaza lentila Rhein Vision la pretul de 0 lei.
Website: www.opticairis.ro

Sun Power
Perioada: (nespecificata)
Oferta:
Reduceri de 15 pana la 25% pentru gama sistemelor de incalzire cu infrarosu pentru interior – plasmele termice infrarosu Nano.
Reduceri cuprinse intre 15-25% la incalzitoarele pentru terasa.
Reduceri de 15-17% pentru detectoarele de fum anti-incendiu – Jalo.
Reduceri de la 5 pana la 16% pentru cele mai puternice, silentioase si decorative hote de pe piata – hotele Kugerr.
Reduceri de 20% la toate obiectele decorative “Vacute cu personalitate”. Din polirasina, pictate manual si lacuite.
Fata de discounturile de pe site, ofera un discount suplimentar de 5 % tuturor celor care vin din comunitatea Online Mastery.
Comunicare:
Website dedicat: www.Black.Friday.com.ro

Masterfol (Cluj)
Perioada: 18 noiembrie
Oferta:
15% reducere pentru orice serviciu! – Promotie valabila in limita locurilor disponibile. Lucrarile de colantare auto sau folii auto pentru geamuri, pot fi executate și ulterior cu conditia achitarii unui avans in ziua de Vineri 18 Noiembrie.
Comunicare:
Event pe Facebook promovat prin reclama.
Website: www.masterfol.ro

Aisi Shop
Perioada: 1-30 noiembrie
Oferta:
Reduceri intre 20% si 50% la toate produsele: baterii, cabluri si incarcatoare)
Comunicare:
Banner pe website www.aisishop.ro si postari pe Facebook.

Car Sound
Perioada: nespecificata
Oferta:
Preturi speciale pentru produse
Boxe de raft – pretul de BF 400lei.
Voice Kraft pretul de BF 560lei.
Boxe de podea pretul de BF 840lei.
Plus alte promotii pe av1.ro, carsound.ro si boxeauto.ro.
Comunicare:
Bannere pe website-uri

CLEVER children Sibiu
Perioada: 18 noiembrie
Oferta:
40% reducere la plata integrala pentru inscrierea in cadrul a trei cursuri/module la alegere din anul scolar 2016 – 2017. Oferta valabila pentru copii intre 4 si 13 ani.
Comunicare:
Postare pe pagina lor de Facebook 

BE YOU
Perioada: 15-21 noiembrie
Oferta:
30% reducere pentru toate produsele de pe website
Comunicare:
Banner pe website + cover pe Facebook
Inainte de a finaliza comanda se utilizează cuponul ”blackfriday” si astfel se aplica reducerea de 30% intregului cos de cumparaturi.
Website: http://beyoushop.ro

Nexxon
Perioada: 18-27 noiembrie
Oferta:
Reduceri semnificative pentru anvelopele de iarna, anvelopele de vara, cauciucurile pentru camioane dar si pentru cauciucurile agricole. De asemenea, se asigura transport gratuit pentru anvelope, oriunde in Romania, indiferent de cantitatea comandata.
Comunicare:
Banner pe website www.nexxon.ro, ghid de Black Friday, reclama online

Carte Imun la nefericire
Perioada: 18 noiembrie
Oferta:
Discount 20% din pretul cartii
Pentru 4 carti comandate odata, 20% discount + transportul gratuit.
Comunicare:
Pe website http://imunlanefericire.ro/

Caffe Bar Cartier din Arad
Perioada: 18 noiembrie
Oferta:
La orice meniu de mancare comandat ofera gratis (din partea casei) un pahar de bere Ciuc la draft de 250 ml.
Adresa:
Arad, Str. Mioritei, bl.185-186

Studio-Salon KARINA LASHMAKER
Perioada: 18 noiembrie
Oferta:
Pret promotional la cursul de Extensii Gene de numai 1.335 lei+kit (pret normal 2000 lei +kit)
Pret promotional la cursul de Extensii Gene 2D/3D de numai 535 lei (pret normal 1000 lei)
+ Extensii de gene la un pret promotional de 55 lei in loc de 80 lei
+ La procurarea a doua pensete se ofera cadou o husa pentru pensete
Website: www.karinalashmaker.ro

Ce am observat in urma acestui exercitiu:

  • Nu exista o perioada standard de Black Friday
  • Mixul de promovare cel mai bun, inainte si in timpul campaniei, este: ghid de BF, articole pe blog, comunicare pe website prin banner, landing page dedicat, comunicare pe canalele social media, trimiterea de newslettere si folosirea canalelor de publicitate online.

A face marketing online este un maraton. Progresam pas cu pas, iar important este sa nu ne oprim si sa invatam continuu. Sper ca te-ai inspirat si ca ai invatat ceva nou din acest exercitiu, sau cel putin ai prins o oferta buna. 🙂

Fii cu ochii pe e-mail, pentru ca maine avem si noi o oferta speciala de Black Friday.

Mult spor!
Calin

Agenda de Marketing Online

Castiga o Agenda de Marketing Online

By | Noutati Marketing Online | One Comment

In 2008 rolul de Digital Marketing Specialist nici nu exista (conform Linkedin). Au trecut 8 ani de atunci, iar acum orice companie trebuie sa fie prezenta online. Cu toate acestea, nu este usor sa gestionezi toate canalele de promovare si vanzare online. Ai nevoie de instrumente si obiceiuri de lucru pentru a te asigura ca ceea ce faci are finalitate si nu este doar o pierdere de vreme.

Agenda de Marketing Online este prima si singura de acest fel din Romania cu ajutorul căreia orice specialist de marketing online isi poate organiza fiecare zi, saptamana sau luna de munca pentru a aduce rezultate masurabile. Aceasta este utila si pentru manageri si antreprenori pentru a planifica si urmari impactul actiunilor de marketing online ale companiei sale (fie ca sunt realizate de catre un specialist propriu, un freelancer sau o agentie).

Acum ai ocazia sa castigi o Agenda de Marketing Online prin tragere la sorti (in 21 noiembrie) daca te inscri la noutatile Online Mastery.

In plus, vei primi bonus 3 materiale care te vor ajuta sa afli:
✔ 3 lucruri esentiale pentru site-ul tau (eBook)
✔ Cum sa castigi cel putin 15 prospecti noi de business in urmatoarea saptamana (video tutorial)
✔ Cum sa faci design pentru campanii fara sa ai aptitudini de designer (video tutorial)

Completeaza formularul de mai jos si inscrie-te la noutati. Te vom tine la curent cu dezvoltarile din marketing online incat sa nu ramai in urma concurentei: