Grupuri de Facebook

Top grupuri din Romania de Marketing & Promovare Online de pe Facebook

By | Recomandari de Marketing Online | No Comments

O lectie importanta pe care am invatat-o la Trilulilu a fost ca nici un utilizator nu poate produce cat o comunitate. Atunci cand un subiect devenea viral, apareau instant nenumarate materiale pe acel subiect de la utilizatorii site-ului. Puterea comunitatii ajuta la raspandirea rapida de informatii si opinii.

O metoda buna de invatare de Marketing Online este sa faci parte din grupuri de Facebook. Pentru ca sunt membru in multe grupuri, am spus ca merita promovate cele care sunt cele mai active pe tema marketingului si promovarii online.

Acesta este topul meu de grupuri pe care le recomand:

1. Online Marketing Romania

Recomand acest grup deoarece acolo gasesti multi specialisti cu experiența, early adopters, care contribuie cu informatii de actualitate.

2. Comert Electronic

Acesta este cel mai popular si cel mai activ grup din Romania de Facebook pentru proprietarii de afaceri si specialistii care lucreaza in comert online. Grupul este administrat de echipele GPEC si Ecompedia, iar discutiile sunt moderate. Din acest motiv, vei gasi acolo doar discutii relevante si utile.

3. Marketing & PR Cluj

Asa cum ii zice numele, acest grup este dedicat specialistilor de marketing, PR si antreprenorilor din Cluj, sau celor care au afaceri in legatură cu acest judet. Aici vei gasi informatii utile precum joburi, evenimente si noutati din domeniu.  Read More

Facebook time Video

Care este durata potrivita pentru un clip video pe Facebook…

By | Noutati Marketing Online | No Comments

Am descoperit cateva informatii valoroase care am spus ca merita sa ti le transmit, sa nu le pierzi.

Multa lume m-a intrebat care este lungimea potrivita pentru un clip video pe Facebook sau Youtube, iar mereu explic ca este mai important ce continut oferi in acel video si cui i-l adresezi, decat lungimea acestuia. Cu toate acestea, s-a descoperit durata potrivita!

In continuare iti ofer cateva statistici relevante despre video pe Facebook, rezultate dintr-un studiu realizat pe 100.000.000 de clipuri: Read More

Interviu WALL-STREET

Interviu Wall-Street.ro despre Online Mastery

By | Noutati Marketing Online | No Comments

WS: Calin Biris este unul dintre cei mai cunoscuti specialisti online, cu experienta de aproape 10 ani ca digital marketer atat la Zonga, cat si la Trilulilu. Din 2014 el este senior partner la agentia Loopaa Marcom si, recent, a lansat o platforma de digital learning – Online Mastery . Ce planuri are acesta, cum considera ca ar putea evolua piata de digital din Romania, dar si ce ar schimba la nivel legislativ, citeste in interviul exclusiv de mai jos.

WS: Cum ti-a venit ideea lansarii proiectului Online Mastery si care au fost/sunt provocarile principale ale sale?

CB: Organizez workshopuri de Marketing Online din 2012, perioada in care blogging-ul era in voga, iar Facebook-ul incepea sa creasca puternic in Romania. Antreprenorii doreau sa inteleaga cum pot sa foloseasca aceasta retea sociala pentru a intra in contact cu potentialii clienti si sa-si creasca vanzarile. Training-urile organizate de mine erau cu doar 30 de persoane in sala pentru a putea sa ma ocup de fiecare cursant in parte. Feedback-urile primite au fost foarte bune si am avut multe solicitari de la persoane din alte orase din tara, care nu au reusit sa ajunga. Am stiut ca o platforma online imi poate oferi exact ceea ce aveam nevoie, scalabilitate, avand experienta in doua dintre cele mai populare servicii online din Romania, Trilulilu.ro si Zonga.ro.

Asadar, pentru a duce mai departe cursul de Marketing Online pe care il organizam a fost un pas normal sa il duc in digital, pentru a raspunde solicitarilor pe care le-am primit de la persoanele care nu au ajuns la cursurile fizice. Read More

Au ramas doar cateva ore din oferta Black Friday pentru cursul de publicitate online…

By | Noutati Marketing Online | No Comments

Atunci cand nu stii ce sa alegi, cea mai proasta decizie este sa nu faci nimic.

Poate te-ai intrebat daca are rost sa faci publicitate online. Este suficient un boost post? De ce nu vin mai multe vanzari din online? De ce nu este trafic pe site, sau cum sa-ti masori vanzarile online?
Zi de zi, cand te gandesti la prezenta pe internet a afacerii tale, realizezi ca se pot face mai multe. Insa poate amani decizia sa faci astazi ceva, pentru ca sunt alte prioritati.

In final, regretam lucrurile pe care nu le-am facut sau oportunitatile pe care le-am ratat.

Puterea online-ului este ca acesta lucreaza 24 din 24, ca un sistem automat, fara sa oboseasca si fara sa aiba nevoie de bonusuri sau extra salarii. Online-ul nu-si ia concedii si nici „nu pleaca la alta companie”. Daca azi imbunatatesti ceva la promovarea online a companiei tale vei culege roadele in fiecare zi de acum incolo.

Spre exemplu:
V1. Daca site-ul tau converteste in clienti o vizita din o suta (adică 1% din vizitatori), iar in acest moment ai 500 de vizite lunare pe site,  acest lucru inseamna ca in fiecare luna te poti astepta la 5 vanzari, fara nici o extra investitie. Fara sa faci nimic in plus.
V2. Daca investesti azi intr-o reclama bine tintita, care iti aduce 500 de vizite extra in fiecare luna, imediat iti vei dubla vanzarile, de la 5 la 10 (1.000 de vizite x 1% = 10 clienti, in loc de 5). Read More

noutati de marketing online in 2016

Noutati de Marketing Online in 2016

By | Noutati Marketing Online | No Comments

Frumusetea, dar si provocarea, marketingului online este ca instrumentele pe care le folosim pentru a ne atinge obiectivele se actualizeaza mereu. Asta inseamna ca apar functionalitati noi care ne usureaza munca sau care ne ofera impact mai mare in actiunile noastre.

In ultima jumatate de an din 2016 au aparut o serie de noutati de marketing online care merita remarcate si punctate. (click pe imagini pentru previzualizare)

1.Facebook Shop

Cea mai interesata actualizare pe care au adus-o cei de la Facebook este ca au adaugat o sectiune de shop online pe paginile de business. Practic acum poti vinde produse direct de pe Facebook daca esti din SUA. In alte tari decat SUA (inclusiv Romania) ai doar posibilitatea de a adauga produse in „magazinul propriu” din pagina ta de Facebook, iar pentru finalizarea unei comenzi clientul este redirectionat din pagina produsului de pe Facebook spre pagina de vanzare de pe site-ul tau, in momentul cand da click pe butonul de „check out”.

Acesta este inca un pas pe care il face Facebook pentru a deveni singura platforma de care mai ai nevoie online.

Mai multe detalii despre magazinele de pe Facebook poti citi aici.

Shop pe Facebook

 

 

 

Shop pe Facebook

 

 

 

 

2. Mentionarea produselor si serviciilor in postarile de Facebook

Inainte de introducerea sectiunii de shop, cei de la Facebook au dat posibilitatea afacerilor de a adauga o sectiune de servicii pe pagina de business. Am introdus un scurt tutotorial in cursul Online Mastery despre cum se face acest lucru.

Daca ai adaugat sectiunea de shop si/sau de servicii pe pagina afacerii tale de pe Facebook, acum ai posibilitatea de a mentiona produsele sau serviciile tale in postarile pe care le faci pe Facebook. In acest mod iti cresti sansele sa faci mai multe vanzari online.

In curand vei putea mentiona produse si in pozele pe care le postezi si pe Instagram. Detalii aici.

tag produse pe facebook

 

 

 

tag produse pe facebook

 

 

 

3. Editarea pozelor pe Facebook a fost actualizata

Inainte sa postezi o poza pe pagina de Facebook poti sa faci mici editari la aceasta. Acum poti sa dai tag la produse sau servicii in poze, iar editorul este mai vizual si mai usor de folosit decat inainte. Read More