Motivatie Marketing Online

5 lucruri care te pot motiva sa faci marketing online

By | Recomandari de Marketing Online | No Comments

Daca vrei sa faci marketing online sau deja lucrezi in domeniu, iata 5 lucruri care te pot motiva sa investesti mai mult din timpul tau pentru a deveni un maestru.

1. Prin marketing online simti ca aduci o contributie in societate

Fie ca faci o campanie pentru strangerea de donatii pentru construirea unui centru de ajutor pentru parintii care au copii bolnavi de cancer sau faci o campanie de promovare a unui magazin de electronice sau electrocasnice, prin marketing online rezolvi probleme reale. Read More

antrenezi in marketing

Cum sa te antrenezi eficient in Marketing Online

By | Recomandari de Marketing Online | One Comment

Maiestria in marketing online este adusa de teorie, practica si antrenament

Daca doresti sa ai rezultatele cele mai bune in marketing online este important sa-ti faci un obicei din a aplica tot ce inveti in Online Mastery sau in alte cursuri si articole. Nu este suficient sa cunosti teoria. Defapt, atunci cand observi ca ceva nu merge bine in campaniile tale (dar nu stii exact ce anume), teoria spune ca trebuie sa testezi mai multe variabile pentru a imbunatatii rezultatele. Nu exista o formula secreta universala, ci pe baza cunostintelor si a practicii trebuie sa descoperi acea reteta care functioneaza pentru tine. Odata ce ai gasit-o, daca vrei sa-ti maresti viteza de implementare si sa ai rezultate tot mai bune, este important sa te antrenezi la fiecare capitol din Marketing Online.

Cum sa te antrenezi eficient in Marketing Online

Conform studiilor stiintifice, cu cat ne antrenam mai mult cu atat informatia circula mai repede in corpul nostru si rezulta ca astfel actionam mai repede si mai corect asupra ceea ce ne propunem.

Read More

formula bugetului de marketing

Care este formula bugetului de marketing si publicitate pentru un magazin online

By | Strategie și planificare | No Comments

Vreau sa stii din start ca nu exista o formula magica pentru stabilirea bugetului de marketing si publicitate pentru toate magazinele online.

Fiecare antreprenor sau marketer trebuie sa-si faca singur calculele (si formulele proprii) pentru a stabili care este investitia potrivita pentru afacerea lui, in functie de strategiile si obiectivele de business.

Sunt curios: cand ai fost ultima oara la medic si l-ai intrebat cat trebuie sa platesti pe medicamente, dar fara sa-ti faci analize inainte si fara sa stabilesti care iti este boala si cat de grava este? Exista o formula pentru stabilirea bugetului de medicamente in acest caz?

Pentru a demonstra faptul ca nu poti avea o formula universala de calculare a bugetului de marketing pentru un magazin online, am sa-ti dau exemplu o strategie de marketing care, in functie de contextul de aplicare, va presupune variante diferite de calcul de buget. Read More

evenimente de business

Evenimente de Marketing si Business din aceasta toamna (2017)

By | Evenimente si cursuri | No Comments

A inceput inca o toamna plina de evenimente faine. In ultimii ani, mi-am facut un obicei sa urmaresc evenimentele de business care urmeaza sa aiba loc.

Am intocmit o lista cu o serie de evenimente care au loc in cele mai importante orase din tara si pe care vreau sa o impartasesc si cu tine. Acum este momentul sa-ti faci calendarul pentru urmatoarele luni incat sa nu pierzi vreo conferinta care te-ar interesa si apoi sa-ti para rau.
Deschide-ti calendarul si hai sa incepem:

29 Septembrie – Webstock – Bucuresti

Webstock, cel mai mare eveniment de social media din Romania, reuneste comunitatea pasionatilor de online si aduce in prim-plan ultimele tendinte din social media. Webstock premiaza si anul acesta cele mai cool proiecte din internetosfera romaneasca.

03 Octombrie – Best Marketing – Cluj-Napoca

Cel mai apropiat eveniment de marketing care va avea loc in Cluj, aduce pe scena invitati de prestigiu, care vor analiza impreuna cu cei prezenti noua paradigma la care profesionistii in comunicare trebuie sa se adapteze ca sa faca fata cerintelor ce vin din partea noului consumator.

Printre invitații conferintei se numara: Irina Roncea (Deputy Managing Director, Golin Romania); Matei Psatta (Head of Marketing, Vola.ro); Raluca Kisescu (Brand Marketing Strategist, Trainer & Coach); Carmen Sterian (Strategic Thinking, Managing Partner, HIPPOS); Tudor Galos (Senior Consultant, Tudor Galos Consulting). Read More