De ce să vinzi online la nivel internațional? Interviu cu Ciprian Dinca, BioShopRomania.com

By | Interviuri | No Comments

Pe Ciprian Dinca, proprietarul marketplace-ului online BioShopRomania.com, l-am cunoscut la sediul DHL România, de pe Calea Floreasca, într-o zi de luni cu soare de Februarie. Era entuziasmat să vorbim despre vânzările internaționale și cum a reușit să dezvolte afacerea. Nu mi-a luat mult timp să aflu că a durat mai mult de 10 ani de cercetare și investiție de timp, bani și implicare pentru a ajunge la afacerea care este astăzi. A avut și pierderi, dar vorbește zâmbind despre acestea ca de niște lecții care trebuiau învățate.

Pe scurt, marketplace-ul BioShopRomania.com oferă ocazia tuturor producătorilor români de produse bio să-și vândă produsele pe piața din România, cât și la nivel internațional. Ciprian, împreună cu echipa sa, ajută producătorii inclusiv cu certificarea produselor, dacă acesta este un impediment pentru ei ca să vândă internațional.

Te invit să urmărești interviul în continuare pentru a afla:

👉 care sunt avantajele comerțului internațional;
👉 cum s-a dezvoltat BioShopRomania.com și cum a ajuns să fie prezent pe piețele externe;
👉 ce ai nevoie să poți vinde și tu internațional.

Citește în continuare

De ce să faci eCommerce la nivel internațional și cum te ajută DHL România

By | Interviuri | No Comments

Dacă ai o afacere de eCommerce și începi să vinzi internațional, nu doar domestic, ai posibilitatea să-ți dublezi cifra de afaceri, să crești semnificativ valoarea medie a coșului de cumpărături și să-ți scazi rata de retur.

În acest interviu cu Florin Toma, eCommerce Manager DHL România, discutăm despre oportunitatea de a vinde în afara granițelor României, de ce este foarte important serviciul de transport în acest caz și cum te poate ajuta DHL România să-ți extinzi afacerea.

Câteva întrebări din cadrul interviului la care vei afla răspunsuri:

  1. De ce este important transportul pentru afacerile care fac comerț online?
  2. Care sunt țările din care se comandă cel mai mult produse din România?
  3. Care este timpul de transport din România în alte țări?
  4. În câte țări poți să-ți extinzi afacerea dacă colaborezi cu DHL?
  5. Care sunt costurile de a livra internațional?
  6. Care sunt alte avantaje pentru a vinde internațional, față de comerțul online domestic?
  7. Căror domenii se potrivește cel mai bine eCommerce-ul transfrontalier?

În plus, vei primi și alte sfaturi utile dacă dorești să-ți extinzi vânzările magazinului tău online la nivel internațional.

Pentru mai multe astfel de interviuri și articole utile, te încurajez să te abonezi la noutăți folosind formularul din partea dreaptă. Dacă ai sugestii de alte subiecte de interviuri sau articole despre eCommerce și Marketing Online, lasă un comentariu la acest articol, sau trimite-ne un mesaj folosind formularul de contact.

Reclama de Facebook

10 motive de ce reclama de Facebook nu îți aduce rezultatele așteptate

By | Noutati Marketing Online | 3 Comments

Dacă ai dat click pe acest articol, cel mai probabil ai făcut până acum cel puțin o reclamă pe Facebook. Indiferent că ai avut rezultate bune, sau mai puțin bune, mereu este loc de îmbunătățire. Acest articol are menirea să-ți ofere 10 aspecte pe care să le analizezi în cazul în care dorești rezultate mai bune de la campaniile tale.

De ce reclama de Facebook nu îți aduce rezultate

Succesul unei campanii de Marketing Online depinde în general de 4 categorii mari de factori:

  1. oferta de business;
  2. setarea campaniei;
  3. pagina de vânzare;
  4. servirea clienților și livrarea produselor sau serviciilor.

Cele 10 motive pentru care nu ai rezultate din reclamele de Facebook le-am împărțit în primele 3 categorii. Acestea sunt controlate de marketerul care se ocupă de online. Partea de client service și livrarea produselor (în general) țin de alți specialiști sau de alte departamente, de aceea le-am exclus din acest articol.

Motive care țin de afacere


1. Oferta nu este competitivă

Este bine să stabilim de la început că oricât de bine setezi campaniile, dacă oferta pe care o promovezi nu este competitivă, vei arunca cu bani pe fereastră. Consumatorii sunt mult mai informați în ziua de astăzi și sunt mult mai atenți la investiția banilor. De-obicei nu pentru că le pasă mai mult ca și înainte de banii investiți, ci pentru că le este mai ușor să se informeze privind alternativele și ofertele competitorilor.

Citește în continuare