Acesta este un articol de blog “evergreen” de care și tu poți face

Articolele de blog evergreen

Articolele de blog au avantajul că își păstrează valoarea și relevanța pe termen lung. Conceptul de conținut “evergreen” vine de la ideea de a realiza texte, infografice, clipuri video, podcasturi sau alte materiale care nu-și pierd valoarea în timp, așa cum brazii își păstrează verdele frunzelor indiferent de anotimp.

Spre exemplu, dacă ai o afacere în domeniul stomatologic, poți scrie un articol de blog despre cauzele îngălbenirii dinților, iar în articol să pui un formular de programare pentru o sesiune de albire a dinților. Practic, cauzele de îngălbenirea dinților au fost și vor rămâne mult timp aproximativ aceleași, deci articolul nu-și va pierde valoarea în timp, este evergreen. Așadar, cine va căuta în Google informații despre îngălbenirea dinților acum sau peste unul sau doi ani s-ar putea să ajungă pe articolul tău, dacă acesta va apărea pe primele rezultate din Google. În schimb, dacă vei scrie un articol despre “Care este pasta de dinți a anului 2019”, acel articol nu va mai avea valoare începând cu 2020. Cel mai probabil nu-ți va mai genera vizite și clienți.

Îți recomand să te gândești la conținutul evergreen pe care îl poți face și tu pentru compania ta și care informații generale sunt de interes pentru potențialii clienți ai companiei tale. În cursul Online Mastery te învăț cum să publici acest conținut sub formă de articole pe blog, cum să-ți faci un plan de articole și multe alte trucuri de conținut și Social Media. Vezi aici detalii despre curs.

În concluzie, dacă vei face articole de blog evergreen vei avea următoarele beneficii:

  • Câștigi vizite gratuite pe blog și website din motoarele de căutare. Articolele evergreen apar de multe ori în primele rezultate la căutări, dacă sunt bine optimizate.
  • Câștigi încrederea potențialilor clienți, datorită expertizei de care vei da dovadă prin articole.
  • Câștigi clienți și bani promovând oferte direct din articolele evergreen.
  • Câștigi o listă de abonați la newsletter, pe care mai apoi să-i transformi în clienți.
  • Câștigi motive de conversație cu clienții noi pe care poți să-i loializezi. Articolele evergreen le poți folosi ca mesaje utile pe care să le trimiți clienților post achiziție.

Nu mai sta pe gânduri, înscrie-te în Online Mastery și începe să scrii articole evergreen.

Mult succes!

Sursă foto: Tim Schramm

Leave a Reply