
Am descoperit cateva informatii valoroase care am spus ca merita sa ti le transmit, sa nu le pierzi.
Multa lume m-a intrebat care este lungimea potrivita pentru un clip video pe Facebook sau Youtube, iar mereu explic ca este mai important ce continut oferi in acel video si cui i-l adresezi, decat lungimea acestuia. Cu toate acestea, s-a descoperit durata potrivita!
In continuare iti ofer cateva statistici relevante despre video pe Facebook, rezultate dintr-un studiu realizat pe 100.000.000 de clipuri:
- Durata potrivita pentru un video pe Facebook este intre 60 si 90 secunde.
- Pentru video-uri LIVE, aceasta este de 15 minute.
- Engagement Rate-ul mediu este de 12% pentru postari video, cel mai bun in comparatie cu alte tipuri de formate.
- Clipurile video cu engagement-ul cel mai bun au text in descriere intre 61 si 84 de caractere (deci nu mai scrie texte lungi in status).
- Cele mai populare tipuri de clipuri video sunt despre mancare, fashion, animale, do-it-yourself si glume. Nu uita ca pana la urma Facebook este o platforma de divertisment si informare…
Tine cont de aceste lucruri cand te gandesti la planul de postari sau la urmatoarele campanii pe care vrei sa le faci pe Facebook.
Mai multe statistici utile poti afla in acest articol.
Mult spor!
Calin

Călin Biriș este trainer și consultant de marketing, fondatorul programului de marketing Online Mastery, autor al cărții și al podcastului „Antrenamentul de Marketing”. Din 2009 până în prezent a susținut seminarii și prezentări de marketing la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști.
În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a fost partener timp de 7 ani în agenția de marketing Loopaa și a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.