Află cum își planifică un marketer sau antreprenor, întregul an cu ajutorul Agendei de Marketing

Niciodată nu a fost mai simplu să-ți organizezi activitățile de Marketing Online
Acum ai un partener de lucru în fiecare săptămână, pentru tot anul

Fișe cu bugete realiste de publicitate online

indicatori

Fișe cu indicatori de performanță pentru campaniile tale de promovare

Calendare de Social Media și multe alte instrumente utile

Cei 6 pași de planificare a activității unui marketer online, de-alungul unui an calendaristic

Ai acces la peste 300 de pagini care te vor ajuta tot anul

să fii mai productiv, organizat și atent la detalii

să stabilești direcții de comunicare și obiective SMART
să-ți planifici prioritățile
să știi în fiecare săptămână ce și cum vei comunica în mediul online
să măsori rezultatele și să le îmbunătățești
să îți notezi idei noi și să-ți atingi obiectivele

Agenda este un must have, atât pentru specialiștii de marketing, cât și pentru antreprenori

Dacă ești antreprenor sau manager
Vei știi care sunt prioritățile echipei tale, cum se lucrează și care sunt rezultatele măsurabile

Dacă lucrezi în marketing online
Vei știi mereu despre ce comunici, ce bugete investești și care sunt rezultatele obținute

Agenda conține instrumente de planificare pe care le-am dezvoltat lucrând cu următoarele companii:

În ultimii 10 ani, de când fac marketing online, am observat un blocaj de care cei mai mulți marketeri nu reușesc să treacă, și eforturile lor pe internet nu dau rezultatele pe care și le doresc.

În continuare vreau să îți spun ce îi oprește pe majoritatea să aibă succes în online și să îți arăt cum să depășești această barieră…

Dar mai întâi, dă-mi voie să-ți spun o poveste personală. Este o întâmplare care m-a ajutat să-mi îmbunătățesc modul de lucru și care m-a “forțat” să mă autodisciplinez în activitatea mea profesională.

Sfârșitul unei luni m-a prins foarte aglomerat. Practic, trebuia să termin rapoarte peste rapoarte și să fac planificările pentru luna care urma. Sunt convins că așa se întâmplă și în cazul altor marketeri. Nu-i așa?

Pe scurt, tabele, rapoarte, facturi, statistici… lucrurile pe care le iubim cu toții. 🙂

Ei bine…  luna aceea am fost nepregătit.

Lucram în același timp pe mai multe proiecte.

Unui client i s-a terminat bugetul stabilit și eu trebuia să calculez și să-i propun un buget nou pentru luna următoare. În tot acest timp, campaniile clientului erau pe STOP. Deci era foarte important să rezolv situația cât mai repede.

Nu m-am descurcat prea bine… până am stabilit bugetul nou și am primit OK-ul final din partea clientului, au trecut vreo 15 zile.

Două săptămâni întârziere…

A fost una dintre cele mai tensionate perioade pentru mine. Am primit multe “șuturi în fund”.

Miza nu a fost uriașă, dar nici mică. În final m-am revanșat. Am propus acțiuni noi și m-am implicat îndeaproape de client pe termen lung.

Atunci am învățat o lecție valoroasă. Am trăit pe propria piele consecințele unei lipse de organizare și planificare. N-a fost deloc ușor.

Îți spuneam înainte de poveste că am identificat un tipar. Un blocaj care îi împiedică pe cei mai mulți să aibă rezultate. Este un obstacol de care m-am lovit la rândul meu, până să îmi învăț lecția.

Partea mai interesantă este că blocajul de care îți vorbesc nu e ușor de observat.

Dacă nu planifici din timp și acționezi când ai ocazia, vei avea multe de pierdut

Se spune că “simplicity is the ultimate sofistication”. Mie mi-a luat 10 ani să-mi organizez marketingul la nivelul la care e acum și să ajung la sistematizarea unei agende complexe într-o formă simplă și usor de implementat.

Am învățat experimentand zi de zi. Și… n-a fost ușor.

Sper ca tu să fructifici experiența mea și să folosești la maxim acest instrument unic în România.

Este lipsă de organizare și planificare

Lipsa organizării în online te duce la rezultate slabe.

Când nu știi ce ai de făcut (dinainte) acționezi lent sau deloc.

Când îți este clar ce ai de făcut, pur și simplu faci.

Lipsa acțiunii în marketing online costă foarte mult (bani, timp, nervi) așa cum s-a întâmplat și în povestea mea.

Așadar, un marketer online care are rezultate își planifică activitatea în agenda sa, în 6 etape sau pași de-a lungul unui an calendaristic.

Pasul 1 - odata la 6 luni

Primul lucru pe care trebuie să-l faci ca să scapi de ceață și neclaritate, este să analizezi odată la 6 luni care este contextul în care îți desfășori activitatea. Află care este comportamentul clienților tăi pe internet. Cât de bine te situezi pe online față de concurenții tăi. Ce oportunități ai de care poți profita. Fă acest lucru la început de an și la mijlocul anului. Sunt perioade mai liniștite și perfecte pentru acest analiză.

Pasul 2 - odată la 3 luni

Scopul Marketingului Online este să-ți ajute business-ul să crească. Vrei să vezi „cu ochii tăi” că rezultatele pe care le obții sunt valoroase. Astfel, este important ca tot la 3 luni, să setezi obiective supreme, le zic eu. Acestea trebuie să fie steaua voastră călăuzitoare pentru tot ce faceți în online.
Obiectivele nu se vor îndeplini singure, nu? Trebuie să muncești pentru rezultate. Fără muncă, nu-i răsplata. Setează ce campanii și acțiuni de Marketing Online vrei să faci în decurs de un trimestru pentru ați atinge obiectivele. De asemenea, planifica dinainte toate materialele de conținut pe care va trebui să le faci în aceste 3 luni (newslettere, articole de blog etc.). Acestea trebuie să fie strâns legate de campaniile tale. La fiecare 3 luni, repetă pasul 2 de mai sus. Te va ajuta să ai claritate mai mai mare.

Pasul 3 - în fiecare lună

Sunt două lucruri pe care trebuie să le faci lunar, încât să ai certitudinea că ești pe drumul bun.
Primul lucru este să setezi un buget lunar de promovare online. Al doilea lucru este să notezi la final de lună valoarea indicatorilor de performanță de Marketing Online.
Dacă faci acești pași vei știi exact dacă te îndrepți sau nu spre obiectivele tale supreme, cum le zi eu.

Pasul 4 - în fiecare săptămână

Se zice că omul supraestimează ce poate face într-o săptămână și subestimează ce poate realiza în 5 ani. De aceea, săptămânal trebuie să-ți setezi acțiunile prioritare. Notează-ți ce vei face pentru campaniile tale. De asemenea, completează un calendar cu ce vei comunica în fiecare zi pe rețelele sociale și pe toate canalele tale de Marketing Online. În felul acesta îți va fi mai clar ce, când și unde vrei să comunici.

Pasul 5 - măsoară, măsoară, măsoară

Fii mereu în minte cu obeictivele supreme și urmărește cum fiecare acțiune pe care o faci impactează indicatorii de performanță. Acest lucru trebuie să-ți intre în obișnuință. Este brățara de aur a specialistului de online.

Pasul 6 - îmbunătățește

Dacă faci toți pașii de la 1 până la 5, vei avea o claritate incredibilă pentru Marketingul Online al companiei tale. Vei știi un istoric al campaniilor, acțiunilor, materialelor de comunciare și a rezultatelor obținute.
Nu există perfecțiune. Mereu poți deveni mai bun și poți obține rezultate mai bune.

Agenda va fi partenerul tău de lucru în fiecare săptămână, pentru tot anul

Agenda îți “spune” CE activități să-ți planifici în fiecare zi, astfel încât să ajungi la rezultatele pe care ți le dorești.

Mai mult decât atât, îți spune și CE ar trebui să planifici ca să obții rezultate în marketingul tău online. Practic, îți oferă un ghid pe care, dacă îl urmezi pas cu pas, vei obține rezultate vizibile.

Imaginează-ți că ai în față un model de planificare specific marketingului online. Același model pe care și eu îl folosesc în relația cu clienții agenției Loopaa.

Iată ce ai de câștigat dacă vei avea o Agendă de Marketing Online:

  1. o poți folosi pentru business-ul tău;
  2. poți să o oferi echipei tale;
  3. sau poți să o faci cadou;
  • Fizic, primești o agendă cu mai mult de 300 de pagini și 2 fișe anuale – “tablou de bord” prin care poți să-ți măsori rezultatele de la o lună la alta și știi exact unde și ce trebuie să îmbunătățești.
  • Online – vei primi și un mini-curs video în care îți explic cum să completezi agenda ca să obții rezultate maxime.
  • Practic, primești un SISTEM de planificare, organizare și măsurare a marketingului tău online de la A la Z pentru doar 200 de lei+TVA.

Pe final, vreau să faci un exercițiu. Imaginează-ți că e finalul lui 2021. Și esti relaxat(ă).

Pentru că…

Undeva la tine pe birou stă Agenda de Marketing Online completată pe tot anul. Asta înseamnă că te bucuri de rezultatele celui mai bun an de marketing online de până acum. Un an în care ai devenit mai bun… Un an în care ți-ai ghidat activitatea după un sistem bine definit și ai avut rezultate peste așteptări.

Cel mai fain e că vei putea să te uiți în agendă și să vezi vânzările de la o lună la alta, procentele de conversie și toți ceilalți indicatori care contează. Toate rezultatele într-un singur loc. În agenda ta.

Le vei putea vedea tu în primul rând. Le vei putea arăta altora în al doilea rând. Vei ști cu claritate ce să faci mai bine pe viitor, de la un an la altul.

Dacă ești manager, se aplică și în cazul tău. Pentru că vei ști exact ce rezultate bune au obținut colegii tăi. Sunt scrise în agendă.

Dacă aceste imagini te inspiră, nu aștepta și nu amâna decizia pentru că timpul trece. Dă click pe butonul de mai jos și comandă cel puțin o Agendă. Apoi, ne vedem din nou în cursul online gratuit despre cum să o folosești.