CREȘTE-ȚI AFACEREA ÎN ONLINE!
DE LA BUGET → LA VÂNZĂRI.

EXEMPLE PRACTICE  Ι  STUDII DE CAZ  Ι Q&A


Curs de Marketing Online de 3 ore în care înveți cum să-ți pui bazele unui marketing online bine organizat și eficient și cum să deții controlul comunicării online pentru a-ți crește afacerea.

🗓 20 Noiembrie📌Hotel Caro, București

Asigură-ți locul gratuit la una din cele 2 sesiuni. Locuri limitate.

🕓 09:30 – 13:00

🕓 17:00 – 20:30

PENTRU CINE ESTE ACESTE EVENIMENT

Antreprenori

Manageri/Directori de Marketing și Vânzări

Specialişti de Marketing

Începători în domeniul Marketing-ului

Care sunt provocările de Marketing Online ale afacerii tale?

Poate ai un produs sau serviciu excelent, însă nu ai strategiile sau tacticile de Marketing Online corecte. Ai depus deja eforturi semnificative, dar cumva, rezultatele au întârziat să apară.

Lucrurile se schimbă permanent în Marketing Online, iar pentru că viziunea mea este să ajut afacerile să folosească cu adevărat puterea online-ului, te invit la o sesiune LIVE în care vom dezbate la obiect, provocări din industrie.

Vom avea o sesiune dedicată studiilor de caz, în care voi face mini-analize din punct de vedere a Marketingului Online direct pe studiile de caz al celor care s-au înscris la eveniment (adică exemplificare).

Înscrie-te la eveniment și spune-mi care sunt provocările tale de online, iar eu voi selecta câteva studii de caz practice pe care le vom dezbate în cadrul sesiunii.

La final, vei pleca cu idei și soluții adaptate pentru afacerea ta.

DIN TEMATICA EVENIMENTULUI

Cum arată piața de comerț online din România;
3 lucruri esențiale pentru a câștiga mai mulți clienți din online;
Cum alegi canalele de publicitate potrivite și în ce ordine să le folosești pentru a avea maximul de impact pentru a-ți crește afacerea eficient și profitabil;
Cum stabilești bugetul de promovare și Marketing Online + oportunități de finanțare;
Topul Social Media și al website-urilor cele mai accesate de către români;
Studii de caz: exemple de bune practici în Marketing Online;

PĂRERILE PARTICIPANȚILOR

EȘTI MANAGER SAU ANTREPRENOR?
Ce câștigi dacă participi?

UTIL

  • Cum să planifici corect comunicarea online pentru a nu pierde timp și bani;
  • Cum să setezi bugetul de Marketing Online;
  • Sfaturi și trucuri utile de Marketing și Vânzări Online;
  • Ce trebuie să facă zilnic, săptămânal și lunar, un Specialist/Director de Marketing pentru a crește vânzările online și notorietatea companiei;
  • Afli cum poți să ajungi online la clienții potriviți pentru afacerea ta;

BENEFICII

  • Poți afla răspunsuri la principalele tale întrebări legate de Marketing Online din partea trainerului dar și a celorlalți participanți;
  • Petreci un timp de calitate alături de alți specialiși în marketing, manageri sau antreprenori;
  • Ai ocazia ca timp de 3 ore să pui compania ta sub lupă, pentru a identifica noi idei cum să o dezvolți din punct de vedere al Marketingului Online;
  •  Primești oferte speciale din partea partenerilor;

BONUS

Poți câștiga o Agendă de Marketing Online, unul dintre cele mai utile instrumente de planificare (singura de acest fel din România).
Agenda este în format fizic și cuprinde 300 de pagini de lucru +2 fișe anuale – “tablou de bord” prin care poți să-ți măsori rezultatele de la o lună la alta și stii exact unde și ce trebuie să îmbunătățești. Agenda te ajută să-ți planifici, să-ți organizezi și să-ți îmbunătățești comunicarea online zilnic, săptămânal și lunar. Aceasta este făcuta de autor (Călin Biriș) de la 0, după modul de lucru specific al unui marketer online.

Parteneri

TRAINER – Călin Biriș

13000

Peste 13.000 de participanți la prezentările și trainingurile lui Călin

1000

Peste 1.000 de antreprenori și specialiști pregătiți prin platforma Online Mastery

250

Peste 250 de articole de business și marketing scrise pe blogul personal CalinBiris.ro

80

Peste 80 de companii pe care le-a ajutat cu acțiuni de marketing online prin intermediul agenției Loopaa Marcom

Călin este unul dintre cei mai apreciați experți în Marketing Online din România, cu o experiență de peste 10 ani în marketing și business.
În trecut a lucrat ca Director de Marketing pentru 2 dintre cele mai mari platforme online românești: Trilulilu și Zonga.

În 2012 a creat un workshop intensiv de la A la Z, care oferă imaginea de ansamblu și toate instrumentele de care au nevoie specialiștii de Marketing Online și antreprenorii.

Pentru a ajuta și mai multe companii, în 2014 s-a alaturat agenției Loopaa Marcom în calitate de Senior Business Partener și Digital Director unde aplică zi de zi lucrurile pe care le predă în traininguri.

Training-urile oferite de Călin

sunt bazate pe cunoștinte pe care le-a dezvoltat lucrând cu:

Expert în Marketing Online

cu peste 10 ani de experiență

Începând cu 2014 este partener în agenția Loopaa Marcom.

Fondator și trainer al programului Online Mastery

Autor si blogger de business pe CalinBiris.ro

Tânăr cu performanțe recunoscute. În 2015, revista Forbes l-a inclus în TOP 30 de tineri din Romania sub 30 de ani.

A fost președinte timp de 4 ani al asociației internaționale de tineri profestioniști în marketing si comunicare IAA YP Cluj.

Autorul singurei agende din România dedicată Marketingului Online.

Trainer și speaker recunoscut

Din 2009 ține prezentari și traininguri de Marketing Online și ajută afacerile să fie mai competitive în online. Până în prezent a susținut peste 175 de workshopuri și prezentări la care au participat mai mult de 13.000 de tineri profesioniști și antreprenori.

Moderator Business Days, TeCOMM, IAA YP, Marketing 4 IT

Marketing4IT București 2017

Marketing4IT Cluj 2017

Marketing4IT Cluj 2016

TeCOMM București 2016

TeCOMM Cluj 2015

Conferința de Marketing Sportiv 2015

Marketing Tribe 2014

Civic Vox 2014

Client Centric Conference 2013

Coach în cadrul 3 Day Startup, Startup Weekend Tg-Mureș și Iași

LOCAȚIE


📌 Hotel Caro, București

📅 9 Octombrie, 2019
🕓 09:30 – 13:00
🕓 17:00 – 20:30

Mi-am propus să ajut business-urile să folosească cu adevarat puterea online-ului. Impactul îl măsor prin feedbackul primit de la participanți și prin acțiunile lor de marketing online după participarea la evenimentele mele.

Călin Biriș