De ce să faci eCommerce la nivel internațional și cum te ajută DHL România

By 26 februarie 2019Interviuri

Dacă ai o afacere de eCommerce și începi să vinzi internațional, nu doar domestic, ai posibilitatea să-ți dublezi cifra de afaceri, să crești semnificativ valoarea medie a coșului de cumpărături și să-ți scazi rata de retur.

În acest interviu cu Florin Toma, eCommerce Manager DHL România, discutăm despre oportunitatea de a vinde în afara granițelor României, de ce este foarte important serviciul de transport în acest caz și cum te poate ajuta DHL România să-ți extinzi afacerea.

Câteva întrebări din cadrul interviului la care vei afla răspunsuri:

  1. De ce este important transportul pentru afacerile care fac comerț online?
  2. Care sunt țările din care se comandă cel mai mult produse din România?
  3. Care este timpul de transport din România în alte țări?
  4. În câte țări poți să-ți extinzi afacerea dacă colaborezi cu DHL?
  5. Care sunt costurile de a livra internațional?
  6. Care sunt alte avantaje pentru a vinde internațional, față de comerțul online domestic?
  7. Căror domenii se potrivește cel mai bine eCommerce-ul transfrontalier?

În plus, vei primi și alte sfaturi utile dacă dorești să-ți extinzi vânzările magazinului tău online la nivel internațional.

Pentru mai multe astfel de interviuri și articole utile, te încurajez să te abonezi la noutăți folosind formularul din partea dreaptă. Dacă ai sugestii de alte subiecte de interviuri sau articole despre eCommerce și Marketing Online, lasă un comentariu la acest articol, sau trimite-ne un mesaj folosind formularul de contact.

Leave a Reply