Masterclass-ul începe în data de 19 ianuarie și durează 9 săptămâni până în 16 martie. Ne întâlnim online în fiecare joi de la 10:00 la 12:00.
În cele două ore ale unei întâlniri vor fi:
- prezentari de structuri, concepte, exemple și exerciții;
- discuții pe teme de casă aplicate pe compania ta și schimb de experiență cu membri masterclass-ului.
Toate întâlnirile sunt înregistrate și le poți revedea pe platforma Online Mastery pentru cel puțin un an de zile. Poți relua informațiile oricând și ori de câte ori dorești. Pentru exerciții și întrebări între sesiuni, formăm un grup de lucru pe Whatsapp. Toate discuțiile rămân doar la nivel de grup de masterclass.
Practic, beneficiezi timp de 9 săptămâni de puterea grupului de antrepenori și manageri participanți, cât și de cunoștințele și experiența trainerului. Scopul este ca în Noiembrie să ai mai mult control asupra marketingului și promovării afacerii/organizației tale și mai mult timp pentru dezvoltarea acesteia sau pentru tine.
19 ianuarie
Strategia și obiectivele de marketing – Stabilești direcțiile de business & marketing care îți dictează planul de acțiuni. Planifici obiective măsurabile și relevante de marketing.
26 ianuarie
Instrumentele de Marketing Online de la A la Z – Te asiguri că afacerea/organizația ta are o prezență online profesionistă.
2 februarie
Planul de campanii și bugetul de publicitate – Afli cum să obții clienți din promovare știind exact cât investești și ce rezultate obții.
9 februarie
Planul de comunicare pe Social Media – Afli să comunici profesionist și coerent cu business-ul sau organizația ta pe rețelele sociale, încât să-ți loializezi comunitatea.
16 februarie
Indicatorii de performanță și monitorizarea rezultatelor de marketing – Descoperi ce trebuie să măsori pentru a știi că marketingul și promovarea își face treaba.
23 februarie
Echipa de marketing – Descoperi ce oameni ai nevoie pe marketing și promovare, cum să-i recrutezi, selectezi și ce să le ceri.
2 martie
Agenția și freelancerii – Afli cum alegi agențiile și freelancerii de marketing și promovare și cum să lucrezi cu acești parteneri în mod eficient.
9 martie
Delegarea și îmbunătățirea rezultatelor – Afli cum manageriezi zilnic, săptămânal și lunar echipa de marketing și de colaboratori și cum crești rezultatele de marketing și promovare.
16 martie
Recapitulare, sumarizare și concluzii masterclass.
Dacă ratezi vreo întâlnire, nu-ți face griji pentru că vei avea acces la înregistrări pe platforma Online Mastery pe bază de utilizator și parolă.