5 experți în marketing recunoscuți global vin la GPeC SUMMIT 2018

Nir Eyal GPeC SUMMIT Bucharest Romania

Organizatorii GPeC SUMMIT ne-au obișnuit în ultimii ani să aducă în România cei mai recunoscuți experți la nivel mondial pentru a vorbi despre strategie de Marketing, comerț online, PPC, Content Marketing sau Analytics.

Participă în 12-13 noiembrie la conferința de comerț online care are cel mai puternic headline de profesioniști. Folosește codul ONLINEMASTERYGPeC_15 și primești 15 euro discount la înscriere.

Vezi cine sunt cei 5 experți recunoscuți global care vin în România.

Nir Eyal, autorul bestseller-ului „Hooked: How to Build Habit-Forming Products

Nir Eyal GPeC SUMMIT E-CommerceSupranumit drept „The Prophet of Habit-Forming Technology” de către prestigioasa publicație M.I.T. Technology Review, Nir Eyal scrie, oferă consultanță și predă despre intersecția dintre psihologie, tehnologie și business.

Fondatorul The Next Web, Boris Veldhuijzen Van Zanten, spune despre cartea „Hooked: How to Build Habit-Forming Products” că este cea despre care toată lumea din Silicon Valey vorbește, iar Eric Ries – autorul The Lean Startup – o consideră un must-read pentru toți cei interesați să crească engagement-ul clienților.

Nir Eyal predă în cadrul Stanford Graduate School of Business și Hasso Plattner Institute of Design (Stanford University) și este investitor în companii de renume despre care crede, cu adevărat, că dezvoltă tehnologii care schimbă obiceiurile utilizatorilor: Eventbrite, Refresh.io (achiziționată de LinkedIn), Worklife (achiziționată de Cisco), Product Hunt, Marco Polo, Presence Learning, 7 Cups, Pana, Kahoot!, Byte Foods și Anchor.fm.

Tema prezentării sale este „Cum să creezi servicii de care să se îndrăgostească utilizatorii tăi și să rămână captivi / “hooked” cu brand-ul tău”.

Brad Geddes, unul dintre cei mai cunoscuți experți PPC la nivel internațional

Brad Geddes GPeC SUMMITBrad Geedes este autorul cărții “Advanced Google AdWords“, best-seller internațional și cea mai avansată carte scrisă vreodată despre Google Ads. De asemenea, este Co-Founder AdAlysis – cel mai bun software de management al campaniilor PPC, multiplu premiat la cele mai importante evenimente de profil din SUA și Europa.

Brad este unul dintre cei mai apreciați speakeri internaționali pe zona de Google Ads, susținând prezentări și workshop-uri la peste 85 de conferințe din întreaga lume.

Speakerul va avea un discurs, dar și un MasterClass de 6 ore dedicat Google Ads în cadrul GPeC SUMMIT

David Meerman Scott, unul dintre cei mai buni strategi în Marketing și PR

David Meerman ScottDavid este autorul și co-autorul a 10 cărți, dintre care 3 sunt bestseller la nivel internațional. Aflată deja la a 6-a ediție, cartea “The New Rules of Marketing & PR” a fost tradusă în 29 de limbi și s-a vândut în peste 400.000 de exemplare până în acest moment.

David este, de asemenea, autorul cărților “Real-Time Marketing & PR” (Wall Street Journal BestSeller), “Newsjacking” și a ultimului său hit “The New Rules of Sales & Service“.

Tema prezentării sale este “Real-Time Marketing Drives Real-Time eCommerce“.

Russel McAthy, cel mai apreciat speaker pe subiectul “Attribution Modelling”

Russell McAthyRussell McAthy este CEO-ul CUBED – platformă de Marketing Attribution. CUBED ajută brand-urile să înțeleagă cum reacționează cu adevărat consumatorii la acțiunile lor de marketing atât online, cât și offline și, astfel, să ia cele mai potrivite decizii de business.

Rusell are o experiență în Digital de peste un deceniu, fiind pasionat de Data Analytics. Acesta a vorbit la unele din cele mai importante conferințe internaționale precum Ungagged Vegas, Superweek, Webit (Bulgaria, Singapore și Dehli).

Tema prezentării sale este “Conversion rate is broken and how do we fix it?”.

Ross Simmonds, cel mai bun Marketer pe Snapchat din întreaga lume

Ross Simmonds GPeC SUMMITRoss Simmonds este fondatorul agenției de content marketing Foundation Marketing care lucrează cu companii din întreaga lume, de la start-up-uri până la brand-uri din Fortune 500.

De-a lungul anilor, Ross a apărut în publicații prestigioase precum Forbes, Venture Beat, Huffington Post, Mashable, BET, CBC și multe altele. A vorbit la conferințe internaționale de renume despre Digital Marketing pentru companiile mici, mijlocii și corporații: MozCon, SearchLove, Webbdagarna, CTAConf etc.

Tema prezentării sale este “Content Distribution: How To Give Your Content More Life”.

Pe scurt, ce se va întâmpla la GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie

Acestea sunt câteva motive pentru care să participi la GPeC SUMMIT:

  • 2 zile de conferință cu speakeri internaționali și români
  • 1 Masterclass Google Ads de 6 ore
  • 2 zile de Expo cu peste 20 de furnizori de servicii E-Commerce pentru magazinele online
  • Networking cu peste 1.000 de participanți
  • Gala Premiilor eCommerce, deschisă de trupa Amadeus și găzduită de Andi Moisescu

Subiectele dezbătute la conferință

  • Cifrele de piață e-commerce la zi și tendințele pentru 2019
  • Mobile & Desktop User Experience / Usability
  • Optimizarea Ratei de Conversie și creșterea vânzărilor
  • Content Marketing
  • PPC Advertising
  • SEO
  • Real-Time Marketing & Sales
  • Customer Satisfaction & Engagement
  • Growth Hacking

Dacă ai legătură cu domeniul eCommerce, sau dorești să-ți deschizi o afacere în domeniul comerțului online, îți recomand să participi la GPeC SUMMIT.

Mai mult, îți ofer un cod de discount în valoare de 15 EURO daca folosești  la înscriere pe site și folosește codul ONLINEMASTERYGPeC_15

Dacă vrei să afli cum a fost la ediția din primăvară, citește articolul de pe blogul nostru.

One Comment

Leave a Reply