Ce vor fanii de la pagina de Facebook a brandului tau

Dintr-un studiu realizat de Questia Group pentru Cristian China-Birta (Chinezu’) am extras ce nu vor fanii de la o pagina de Facebook a unui brand. Daca te gandesti la opusul acelor nemultumiri, poti sa-ti dai seama ce ar trebui sa faci mai mult pe Facebook pentru a avea o comunicare buna.

Ce nu-si doresc consumatorii de la paginile de Facebook

Reguli de bun simt pe care sa le urmezi

1. Analizeaza fanii si vorbeste pe limba lor.
Posteaza continut relevant, pe interesul lor și într-un limbaj adaptat la tipul fanilor.
2. Pastreaza un raport decent intre reclame si continut informational sau de divertisment.
Intr-o saptamana poti folosi regula 3-2-2: 3 reclame, 2 postari de divertisment, 2 de informare).
3. Comunica transparent si deschis.
4. Reactioneaza prompt.
5. Organizeaza concursuri, promotii si campanii atractive.

Acestea sunt cateva reguli generale pentru a face pe placul fanilor paginii de brand. Dincolo de acestea, este important sa testezi diferite formate de postari, la diferite ore, si sa vezi ce functioneaza cel mai bine pentru pagina de Facebook pe care o administrezi. Adaptarea este cuvantul de baza.

Leave a Reply