
10 motive de ce este super sa ai blog personal
- Daca vrei sa schimbi ceva in jurul tau, un blog te poate ajuta sa ai o voce care sa fie auzita de zeci, mii, sau sute de mii de oameni.
- Un blog te credibilizeaza.
- Un blog bun te poate ajuta sa te angajezi.
- Din blog poti face bani prin reclama, marketing afiliat, articole sponsorizate, campanii proprii sau campanii cu bloggeri.
- Daca scrii pe un blog, te poti inscrie in diverse concursuri si sa castigi premii.
- A scrie pe blog este ca si cum ai vorbi cu voce tare tot ce gandesti, dar repeti de 10 ori pana iti iese exact ce ai vrut sa spui din prima, dar mult mai clar. Deci te ajuta sa-ti pui gandurile in ordine.
- O persoana este definita si se diferentiaza de celelalte prin ceea ce face si ceea ce comunica. Asadar un blog personal te ajuta sa-ti exprimi personalitatea si stilul.
- Ai vrut vreodata sa fii altcineva? Un blog iti da sansa sa joci un alt actor sau o alta actrita, in filmul pe care tu il regizezi.
- A scrie pe blog este un exercitiu care iti tine mintea antrenata si sanatoasa.
- Blogging-ul este si o activitate sociala. Din cand in cand se mai organizeaza intalniri si campanii pentru bloggeri unde ai ocazia sa cunosti oameni noi sau sa legi prietenii. De asemenea, bloggerii se citesc intre ei, comenteaza unii la ceilalti si se mai ajuta la nevoie.
5 motive pentru care merita sa ai un blog de companie
- Exprimarea personalitatii de brand
- Credibilizare
- Pozitionare
- Atragerea de trafic si clienti prin campanii de promovare, campanii de continut si printr-o prezenta buna in motoarele de cautare
- Interactiune directa cu toate partile interesate de companie (actionari, clienti, media, institutii publice etc.)

- Pentru bloggeri este super pentru ca primesc idei de continut, fac parte dintr-un concurs si pot castiga premii. De asemenea, la final este o premiera unde se pot cunoaste cu organizatorii, cu sponsorii si cu ceilalti bloggeri.
- Pentru companii este super pentru ca pot afla parerile bloggerilor si a cititorilor acestora despre produsele sau serviciile proprii, pot creste notorietatea brandului si a produselor/serviciilor si pot obtine backlinks ca actiune de SEO.

Călin Biriș este trainer și consultant de marketing, fondatorul programului de marketing Online Mastery, autor al cărții și al podcastului „Antrenamentul de Marketing”. Din 2009 până în prezent a susținut seminarii și prezentări de marketing la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști.
În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a fost partener timp de 7 ani în agenția de marketing Loopaa și a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.