Pe Ciprian Dinca, proprietarul marketplace-ului online BioShopRomania.com, l-am cunoscut la sediul DHL România, de pe Calea Floreasca, într-o zi de luni cu soare de Februarie. Era entuziasmat să vorbim despre vânzările internaționale și cum a reușit să dezvolte afacerea. Nu mi-a luat mult timp să aflu că a durat mai mult de 10 ani de cercetare și investiție de timp, bani și implicare pentru a ajunge la afacerea care este astăzi. A avut și pierderi, dar vorbește zâmbind despre acestea ca de niște lecții care trebuiau învățate.
Pe scurt, marketplace-ul BioShopRomania.com oferă ocazia tuturor producătorilor români de produse bio să-și vândă produsele pe piața din România, cât și la nivel internațional. Ciprian, împreună cu echipa sa, ajută producătorii inclusiv cu certificarea produselor, dacă acesta este un impediment pentru ei ca să vândă internațional.
Te invit să urmărești interviul în continuare pentru a afla:
? care sunt avantajele comerțului internațional;
? cum s-a dezvoltat BioShopRomania.com și cum a ajuns să fie prezent pe piețele externe;
? ce ai nevoie să poți vinde și tu internațional.
Câteva întrebări la care vei afla răspunsuri în interviu:
- Ce face BioShopRomania.com și cum s-a dezvoltat platforma?
- Ce are nevoie un magazin online pentru a vinde internațional?
- De unde este cea mai mare cerere de produse bio românești?
- Ce categorii de clienți comandă din magazinele online românești?
- Care sunt așteptările clienților care cumpără de pe piața internațională?
- Provocările unei afaceri de comerț online?
- Care sunt 3 sfaturi pentru cei care vor să vândă internațional?
Dacă dorești să primești în continuare alte interviuri de comerț și marketing online, înscrie-te la noutăți folosind formularul din sidebar și abonează-te la canalul de YouTube.
Mult spor la vânzări!

Călin Biriș este trainer și consultant de marketing, fondatorul programului de marketing Online Mastery, autor al cărții și al podcastului „Antrenamentul de Marketing”. Din 2009 până în prezent a susținut seminarii și prezentări de marketing la care au participat zeci de mii de antreprenori și tineri profesioniști.
În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a fost partener timp de 7 ani în agenția de marketing Loopaa și a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniști în MarCom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca fiind unul dintre cei mai remarcabili 30 de tineri sub 30 de ani din România.