Ce aduce nou TeCOMM 2018 Cluj-Napoca și 3 motive de ce să participi

By | Evenimente si cursuri | One Comment

După cum probabil știi, TeCOMM este evenimentul dedicat exclusiv industriei și comunității eCommerce din România, care în ultimii 8 ani a reunit peste 2.500 de participanţi și a inclus peste 350 de prezentări, workshop-uri şi dezbateri susținute de peste 300 de speakeri naţionali şi internaţionali. Ediția de anul acesta va avea loc în perioada 9-10 noiembrie la BT Arena din Cluj-Napoca și aduce un nou format despre care poți citi detalii mai jos. Citește în continuare

gomag virtual summit 2018

Participă la webinarul despre Social Media în cadrul Gomag Virtual Summit

By | Evenimente si cursuri | No Comments

Află cum să planifici comunicarea pe Social Media din webinarul pe care îl susțin în cadrul celei de a doua ediție Gomag Virtual Summit, cel mai mare eveniment 100% online dedicat antreprenorilor și specialiștilor din eCommerce.

În perioada 25-26-27 septembrie peste 35 de speakeri vor susține prezentări online pe care le poți urmări de oriunde, în mod gratuit. Acestea sunt 3 motive pentru care merită să participi la Gomag Virtual Summit: conținut, speakeri, dezvoltare profesională.

1. Conținut valoros despre Social Media și eCommerce

Anul acesta, voi fi prezent din nou la Gomag Virtual Summit alături de alți peste 35 de oameni mega conectați la tot ceea ce înseamnă piața de eCommerce și marketing digital în România.

Acestea sunt câteva dintre tremele evenimentului: SEO, Google Ads, Facebook Ads, performance media, growth hacking, influencer marketing, content marketing și chatboti. Citește în continuare

GPEC Summit 2018

GPeC Summit 2018 – LIVE Blogging – idei, cifre, trucuri și sfaturi utile

By | Evenimente si cursuri | One Comment

Acest articol este actualizat în timp real din cadrul conferinței de comerț online GPeC Summit 2018. Este a 13-a ediție a conferinței și aduce în premieră două masterclass-uri cu 2 speakeri de talie internațională.

Hashtag-urile oficiale ale evenimentului sunt #GPeC și #GPeCSummit.

Andrei Cânda – Piața de comerț electronic 2018

Metodologie: respondenți peste 18 ani, 1926 respondenți în perioada Aprilie – Mai 2018. S-au analizat comportamentele la nivel internațional și s-a căutat confirmarea la nivel local.

Câteva cifre:

  • 53% din toți internauții au făcut cel puțin o cumpărare online (față de 44 în 2017)
  • 9 magazine online vizitate, de 3-4 ori pe săptămână
  • 38% dintre români au devenit mai nerăbdători (vor să ajungă produsele cât mai repede la ei)
  • 85% dintre cei chestionați au auzit de GDPR

Citește în continuare

gpec summit 2018 cover

Află cum te ajută GPeC SUMMIT 2018 să crești rata de conversie a magazinului tău online

By | Evenimente si cursuri | No Comments

Rata de conversie este exprimată procentual și reprezintă cât la sută dintre anumite persoane au făcut o acțiune dorită de către tine. În general, în marketing online, se discută despre rata de conversie de achiziție, respectiv raportul dintre numărul de cumpărători împărțit la numărul de vizitatori.

Spre exemplu:

✅ Rată de conversie (RC pe scurt) de 2% a magazinului tău online presupune că în medie cumpără doar două persoane din o sută care îți vizitează magazinul.

✅ Rată de conversie de 4% a newsletterelor pe care le trimiți presupune că în medie cumpără patru persoane din o sută care intră din newslettere pe websiteul sau aplicația magazinului tău online.

Cum te ajută GPeC SUMMIT 2018 să crești rata de conversie

Organizatorii celei mai mari conferințe de comerț online din România și din Centrul și Estul Europei au anuntat o listă impresionantă (ca număr și valoare) de speakeri internaționali și naționali de top. Citește în continuare

penalizeaza paginile de facebook

Postările paginii tale de Facebook vor fi văzute de mai puțini fani. O nouă modificare a newsfeedului.

By | Noutati Marketing Online | One Comment
Surpriză! Facebook anunțat o nouă schimbare a algoritmului de newsfeed prin care paginile de business vor vedea o descreștere în reach-ul postărilor, respectiv acestea vor fi văzute și de mai puțini fani. Cum era de așteptat, Mark Zuckerberg a argumentat că Facebook face acest lucru pentru binele conturilor de persoane fizice, însă din păcate acest lucru este în defavoarea afacerilor care au investit bani să-și crească prezența pe Facebook.
 
Citez „The first changes you’ll see will be in News Feed, where you can expect to see more from your friends, family and groups.

Citește în continuare