
Articolele de blog au avantajul că își păstrează valoarea și relevanța pe termen lung. Conceptul de conținut “evergreen” vine de la ideea de a realiza texte, infografice, clipuri video, podcasturi sau alte materiale care nu-și pierd valoarea în timp, așa cum brazii își păstrează verdele frunzelor indiferent de anotimp.
Spre exemplu, dacă ai o afacere în domeniul stomatologic, poți scrie un articol de blog despre cauzele îngălbenirii dinților, iar în articol să pui un formular de programare pentru o sesiune de albire a dinților. Practic, cauzele de îngălbenirea dinților au fost și vor rămâne mult timp aproximativ aceleași, deci articolul nu-și va pierde valoarea în timp, este evergreen. Așadar, cine va căuta în Google informații despre îngălbenirea dinților acum sau peste unul sau doi ani s-ar putea să ajungă pe articolul tău, dacă acesta va apărea pe primele rezultate din Google. În schimb, dacă vei scrie un articol despre “Care este pasta de dinți a anului 2019”, acel articol nu va mai avea valoare începând cu 2020. Cel mai probabil nu-ți va mai genera vizite și clienți.