Certificare Online Mastery

Certificare Online Mastery + o nouă structură

By | Actualizari Online Mastery | No Comments

De când am lansat cursul Online Mastery, cei care au venit la evenimentele educaționale organizate de noi ne-au întrebat adeseori dacă putem oferi o certificare în urma absolvirii cursului. Răspunsul nostru era: „Diploma este doar o hârtie, mult mai importante sunt rezultatele în urma aplicării a ceea ce predăm în curs„. De aceea, la angajare, diploma de facultate aproape că nu mai are nici o valoare.

Nici cele mai mari companii precum Apple, IBM, Google nu mai cer la angajare obligativitatea absolvirii unei facultăți.

Cursul Online Mastery a avut mereu și are în continuare scopul de a oferi informații practice care ajută cursanții să își dezvolte aptitudini care să contribuie la obținerea de rezultate măsurabile pentru companiile și organizațiile în care se implică. Pentru noi, cel mai important feedback este că cei care parcurg cursul obțin rezultate în implementare.

În plus, am decis ca începând cu această toamnă, tuturor cursanților Online Mastery care achiziționează pachetul de acces complet, să le oferim și câte un eveniment de 2 zile de evaluare, feedback și certificare. Citește în continuare

Ce aduc nou cursurile Online Mastery din toamna 2019

By | Evenimente si cursuri | No Comments

Găsim foarte multe idei de strategii de marketing pe internet, însă care funcționează cel mai bine pentru companiile locale? Care canale de promovare online aduc cele mai bune rezultate? Cum trebuie folosite acestea într-un plan de marketing bine structurat?

Prin cursurile Online Mastery ajutăm antreprenorii, specialiștii de marketing și managerii să folosească online-ul într-un mod inteligent: simplu, eficient și cu rezultate. Mereu actualizăm conținutul și structura cursului, de aceea în această toamnă vom avea câteva noutăți.

Ce se întâmplă în cadrul cursurilor gratuite Online Mastery?

Timp de 3 ore pe care le petrecem împreună, discutăm despre planificare, bugete și tactici de Marketing Online din punct de vedere teoretic, adică parcurgem informații, proceduri și cifre dovedite de studii, cât și din punct de vedere practic, adică prin exemplificare la fața locului.

Citește în continuare

Cum construiești un brand de încredere într-o piață aglomerată de competitori

By | Strategie și planificare | 3 Comments

Așa cum spunea Jeff Bezos, brandul tău este ceea ce spune lumea despre tine când nu ești în încăpere. În mod similar, brandul unei companii este ceea ce vorbesc clienții între ei când marketerul nu este de față.

Așadar, dacă vrei un brand de încredere este important să generezi o percepție de încredere și o rumoare pozitivă în jurul brandului.

Cum poți câștiga încrederea consumatorilor în brand?

Să construiești un brand de încredere presupune câțiva pași simpli, însă ceea ce este mai greu este să faci acești pași în mod constant pentru o perioadă îndelungată. Precum a spus și Warren Buffett: „ia 20 de ani să construiești o reputație și 5 minute să o distrugi”. Citește în continuare

10 mituri despre rolurile specialistilor Social Media

10 Mituri despre rolurile specialistului de Social Media / Marketing Online

By | Recomandari de Marketing Online | 7 Comments

Este doar un mit că rolul specialiștilor de Social Media sau Marketing Online este să „piardă vremea” pe rețelele sociale, să facă virale sau să mergă la conferințe și la party-uri. Defapt realitatea este alta.

Am filmat cum arată ziua unui specialist de Social Media sau Marketing Online și am punctat 10 mituri care merită uitate de către antreprenori sau alți profesioniști din orice companie.

Cum arată ziua unui specialist de Social Media sau Marketing Online

Ziua specialiștilor de Social Media sau Marketing Online poate să înceapă cu puțin sport, o cafea și un mic dejun sănătos, urmate mai apoi de munca la birou (7-8 ore de sarcini de online). În unele zile s-ar putea să fie și deplasări „pe teren” cu sesiuni foto, participări la conferințe și evenimente, întâlniri cu clienți sau colaboratori și parteneri.

Citește în continuare

Articolele de blog evergreen

Acesta este un articol de blog “evergreen” de care și tu poți face

By | Recomandari de Marketing Online | No Comments

Articolele de blog au avantajul că își păstrează valoarea și relevanța pe termen lung. Conceptul de conținut “evergreen” vine de la ideea de a realiza texte, infografice, clipuri video, podcasturi sau alte materiale care nu-și pierd valoarea în timp, așa cum brazii își păstrează verdele frunzelor indiferent de anotimp.

Spre exemplu, dacă ai o afacere în domeniul stomatologic, poți scrie un articol de blog despre cauzele îngălbenirii dinților, iar în articol să pui un formular de programare pentru o sesiune de albire a dinților. Practic, cauzele de îngălbenirea dinților au fost și vor rămâne mult timp aproximativ aceleași, deci articolul nu-și va pierde valoarea în timp, este evergreen. Așadar, cine va căuta în Google informații despre îngălbenirea dinților acum sau peste unul sau doi ani s-ar putea să ajungă pe articolul tău, dacă acesta va apărea pe primele rezultate din Google. În schimb, dacă vei scrie un articol despre “Care este pasta de dinți a anului 2019”, acel articol nu va mai avea valoare începând cu 2020. Cel mai probabil nu-ți va mai genera vizite și clienți.

Citește în continuare