Ce aduc nou cursurile Online Mastery din toamna 2019

By | Evenimente si cursuri | No Comments

Găsim foarte multe idei de strategii de marketing pe internet, însă care funcționează cel mai bine pentru companiile locale? Care canale de promovare online aduc cele mai bune rezultate? Cum trebuie folosite acestea într-un plan de marketing bine structurat?

Prin cursurile Online Mastery ajutăm antreprenorii, specialiștii de marketing și managerii să folosească online-ul într-un mod inteligent: simplu, eficient și cu rezultate. Mereu actualizăm conținutul și structura cursului, de aceea în această toamnă vom avea câteva noutăți.

Ce se întâmplă în cadrul cursurilor gratuite Online Mastery?

Timp de 3 ore pe care le petrecem împreună, discutăm despre planificare, bugete și tactici de Marketing Online din punct de vedere teoretic, adică parcurgem informații, proceduri și cifre dovedite de studii, cât și din punct de vedere practic, adică prin exemplificare la fața locului.

Citește în continuare

Cum construiești un brand de încredere într-o piață aglomerată de competitori

By | Strategie și planificare | 3 Comments

Așa cum spunea Jeff Bezos, brandul tău este ceea ce spune lumea despre tine când nu ești în încăpere. În mod similar, brandul unei companii este ceea ce vorbesc clienții între ei când marketerul nu este de față.

Așadar, dacă vrei un brand de încredere este important să generezi o percepție de încredere și o rumoare pozitivă în jurul brandului.

Cum poți câștiga încrederea consumatorilor în brand?

Să construiești un brand de încredere presupune câțiva pași simpli, însă ceea ce este mai greu este să faci acești pași în mod constant pentru o perioadă îndelungată. Precum a spus și Warren Buffett: „ia 20 de ani să construiești o reputație și 5 minute să o distrugi”. Citește în continuare

10 mituri despre rolurile specialistilor Social Media

10 Mituri despre rolurile specialistului de Social Media / Marketing Online

By | Recomandari de Marketing Online | 7 Comments

Este doar un mit că rolul specialiștilor de Social Media sau Marketing Online este să „piardă vremea” pe rețelele sociale, să facă virale sau să mergă la conferințe și la party-uri. Defapt realitatea este alta.

Am filmat cum arată ziua unui specialist de Social Media sau Marketing Online și am punctat 10 mituri care merită uitate de către antreprenori sau alți profesioniști din orice companie.

Cum arată ziua unui specialist de Social Media sau Marketing Online

Ziua specialiștilor de Social Media sau Marketing Online poate să înceapă cu puțin sport, o cafea și un mic dejun sănătos, urmate mai apoi de munca la birou (7-8 ore de sarcini de online). În unele zile s-ar putea să fie și deplasări „pe teren” cu sesiuni foto, participări la conferințe și evenimente, întâlniri cu clienți sau colaboratori și parteneri.

Citește în continuare