De ce să faci eCommerce la nivel internațional și cum te ajută DHL România

By | Interviuri | No Comments

Dacă ai o afacere de eCommerce și începi să vinzi internațional, nu doar domestic, ai posibilitatea să-ți dublezi cifra de afaceri, să crești semnificativ valoarea medie a coșului de cumpărături și să-ți scazi rata de retur.

În acest interviu cu Florin Toma, eCommerce Manager DHL România, discutăm despre oportunitatea de a vinde în afara granițelor României, de ce este foarte important serviciul de transport în acest caz și cum te poate ajuta DHL România să-ți extinzi afacerea.

Câteva întrebări din cadrul interviului la care vei afla răspunsuri:

  1. De ce este important transportul pentru afacerile care fac comerț online?
  2. Care sunt țările din care se comandă cel mai mult produse din România?
  3. Care este timpul de transport din România în alte țări?
  4. În câte țări poți să-ți extinzi afacerea dacă colaborezi cu DHL?
  5. Care sunt costurile de a livra internațional?
  6. Care sunt alte avantaje pentru a vinde internațional, față de comerțul online domestic?
  7. Căror domenii se potrivește cel mai bine eCommerce-ul transfrontalier?

În plus, vei primi și alte sfaturi utile dacă dorești să-ți extinzi vânzările magazinului tău online la nivel internațional.

Pentru mai multe astfel de interviuri și articole utile, te încurajez să te abonezi la noutăți folosind formularul din partea dreaptă. Dacă ai sugestii de alte subiecte de interviuri sau articole despre eCommerce și Marketing Online, lasă un comentariu la acest articol, sau trimite-ne un mesaj folosind formularul de contact.

Reclama de Facebook

10 motive de ce reclama de Facebook nu îți aduce rezultatele așteptate

By | Noutati Marketing Online | 3 Comments

Dacă ai dat click pe acest articol, cel mai probabil ai făcut până acum cel puțin o reclamă pe Facebook. Indiferent că ai avut rezultate bune, sau mai puțin bune, mereu este loc de îmbunătățire. Acest articol are menirea să-ți ofere 10 aspecte pe care să le analizezi în cazul în care dorești rezultate mai bune de la campaniile tale.

De ce reclama de Facebook nu îți aduce rezultate

Succesul unei campanii de Marketing Online depinde în general de 4 categorii mari de factori:

  1. oferta de business;
  2. setarea campaniei;
  3. pagina de vânzare;
  4. servirea clienților și livrarea produselor sau serviciilor.

Cele 10 motive pentru care nu ai rezultate din reclamele de Facebook le-am împărțit în primele 3 categorii. Acestea sunt controlate de marketerul care se ocupă de online. Partea de client service și livrarea produselor (în general) țin de alți specialiști sau de alte departamente, de aceea le-am exclus din acest articol.

Motive care țin de afacere


1. Oferta nu este competitivă

Este bine să stabilim de la început că oricât de bine setezi campaniile, dacă oferta pe care o promovezi nu este competitivă, vei arunca cu bani pe fereastră. Consumatorii sunt mult mai informați în ziua de astăzi și sunt mult mai atenți la investiția banilor. De-obicei nu pentru că le pasă mai mult ca și înainte de banii investiți, ci pentru că le este mai ușor să se informeze privind alternativele și ofertele competitorilor.

Citește în continuare

Evoluția comerțului online din România în ultimii 5 ani (2014 – 2018)

By | Noutati Marketing Online | No Comments

În acest articol îți prezentăm cum arată evoluția comerțului online din ultimii 5 ani conform datelor agregate de către echipa GPEC și ARMO (Asociația Română a Magazinelor Online).

România are una dintre cele mai mari creșteri ale volumului de vânzări prin canalele de comerț online, iar dacă ne raportăm la cei 9,5 milioane de vizitatori unici al websiteului OLX.ro, putem spune românii doresc să cumpere și să vândă prin intermediul onlineului.

Citește în continuare